chwale - Shine Delicieux i Maybelline

1. Data: 2003-07-09 11:02:57

Temat: chwale - Shine Delicieux i Maybelline
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz cos tam wymruczalam tu i owdzie, w ostatnia sobote moja siostra
wyszla za monsz i chcialam sie zrobic na bostwo. W zwiazku z tym latalam po
sklepach za szminka w odcienu czerwonym (no, dobra, mogla byc tez bordo),
ale nie takim jadowitym i tez nie brazowawym. Zachcialo mi sie czerwonego
delikatnego (bo mialam czarna, taka chinska sukienke w czerwone, chinskie
wzory, wlosy machnelam na czarno i wypadalo czerwona szmine dokupic).
Rozgladalam sie na tyle uparcie, ze gdy po raz ktorys weszlam do GC, to
uslyszalam z boku: Dzien dobry, pani jeszcze szuka.... :))
I wreszcie nadeszla chwila decyzji (byl piatek wieczor, kurka wodna).
Kupilam shine Delicieux nr 325. I nie zaluje. To druga szminka z tej serii,
jaka mam. Chce ja pochwalic, bo co prawda jak dla mnei droga jest okrutnie,
ale cudownie, wspaniale nawilza usta. Jest czerwona, ale nie wyzywajaca,
taka jak chcialam. Lekko transparentna. Jasne, ze nie jest trwala, ale ja
takiej nie szukalam. Na weselu sie i jadlo i pilo, wiec tak czy siak trzeba
by bylo poprawiac makijaz.

Kupilam tez (no, zrujnowalam sie, ale niech tam, taka okazja trafi sie
dopiero na moim wlasnym weselu, ale to jeeeeeeszcze...) szminke Maybeline,
tylko, zabijcie mnie, nie pamietam, jak sie nazywa. Jest bordowa z
polyskiem, w nazwie ma cos "rasin" i dalej nie pamietam. Numeru tez nie
kojarze, ale sprawdze i jutro doniose. Tez bardzo dobrze nawilza, calkiem
niezle sie trzyma (ale nie jest trwala) i pieknie wyglada.
Rety, ale sie rozpisalam, a chcialam tylko powiedziec, ze nie zaluje zakupow
:) i ze nastepna w kolejce czeka 525 tez z Delicieux ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-09 13:05:02

Temat: Re: chwale - Shine Delicieux i Maybelline
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> wrote:

> Rety, ale sie rozpisalam, a chcialam tylko powiedziec, ze nie
> zaluje zakupow
>:) i ze nastepna w kolejce czeka 525 tez z Delicieux ;)

W trosce o Twoje finanse;))P doradzam Ci skorzystanie z dobrodziejstw,
jakie daje allegro. Po ostatnich zakupach dostałam katalog kosmetyków -
Shine Delicieux kosztuje tam 27zł.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-09 14:45:17

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> W trosce o Twoje finanse;))P doradzam Ci skorzystanie z dobrodziejstw,
> jakie daje allegro. Po ostatnich zakupach dostałam katalog kosmetyków -
> Shine Delicieux kosztuje tam 27zł.

Oooo! Faktycznie, roznica spora. Moze sie w koncu odwaze i sprobuje :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-09 15:19:24

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj ja sie odwazylam
i nie bylo tak zle
zanczy nie zostalam oszukana, dostalam rzeczy dobrej jakosci a nawet probke
shine delicieux :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-07-09 17:21:07

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KaRoLa napisał/a w news:behbp0$nhc$1@news.onet.pl:

> Sprobuj ja sie odwazylam
> i nie bylo tak zle
> zanczy nie zostalam oszukana, dostalam rzeczy dobrej jakosci a
> nawet probke shine delicieux :-)

Nic dziwnego, na allegro są po prostu hurtownicy, którzy sprowadzają
kosmetyki (głównie) z Niemiec i wystawiają je na aukcjach.

A tak swoją drogą - licytacje to również zabawa, której towarzyszy
dreszczyk emocji;)

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-07-10 08:02:05

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...
> [...]
> kosmetyki (głównie) z Niemiec i wystawiają je na aukcjach.
>
> A tak swoją drogą - licytacje to również zabawa, której towarzyszy

Dreszczyk emocji to ja mam w pracy, ale kosmetykami sie zainteresuje, czemu
nie? :))

KRuszyna
--
"Primum non stresere... "