[chwale i to bardzo] HR - Spectacular Mascara]

1. Data: 2003-12-01 14:49:09

Temat: [chwale i to bardzo] HR - Spectacular Mascara]
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Chwale, bo zasluguje na to w calej rozciaglosci ;)
Musze przyznac, ze to chyba najlepszy tusz, jaki mialam w zyciu: idealnie
podkreca rzesy, nie skleja, jest bardzo trwaly (mimo ze mam wersje
nie-wodoodporna), ale przy tym latwo sie zmywa. Nie zarejestrowalam kruszenia,
osypywania i innych tego typu nieciekawych efektow.
Polecam bez najmniejszego 'ale'.

Kupilam tez podklad Spectacular (za namowa kilku pan z pru), jeszcze nie
probowalam, ale kiedy sprobuje, to na pewno znam relacje.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-02 22:43:34

Temat: Re: [chwale i to bardzo] HR - Spectacular Mascara]
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
kruszenia,
> osypywania i innych tego typu nieciekawych efektow.

Zgadzam się i tez polecam:-)Używałam tego tuszu długo, długo i myślałam
że już do końca życia na nim poprzestanę, dopóki nie odkryłam YSL Effet
faux cils:-) Ten drugi jeszcze bardziej wydłuża i podkręca, choć po HR
myślałam że to już niemożliwe:-) W każdym razie gdyby mi nagle przestali
produkować YSL to wracam bez zastanowienia do HR.
W ogóle ta linia Spectacular jest wyjątkowo udana (albo wyjątkowo mi
pasuje) - podkładu do tej pory nie znalazłam lepszego. Szminki też są
niczego sobie:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-12-03 09:20:57

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl>
napisał w wiadomości news:bqj4ln$hoq$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> W ogóle ta linia Spectacular jest wyjątkowo udana (albo wyjątkowo mi
> pasuje) - podkładu do tej pory nie znalazłam lepszego. Szminki też

Powiedzcie mi ,czy jeżeli dla mnie najlepszy do tej pory był
flextencils ,to będę zadowolona?Jestem wściekła, bo czarnego nigdzie
nie ma nawet na bezcłówkach.Podobno skończył się w magazynie
centralnym:-(Dlaczego pytam, bo o ile pamiętam to np. Dunia z flexa
nie była zadowolona.YSL kupiłam teraz fluid i jest super!Może spróbuję
z tuszem???

Gosia

1. Data: 2003-12-03 11:33:46

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik wrote:

>nie ma nawet na bezcłówkach.Podobno skończył się w magazynie
>centralnym:-(Dlaczego pytam, bo o ile pamiętam to np. Dunia z flexa
>nie była zadowolona.

IMHO HR spectacular jest o wiele lepszy od flexa. Tego YS podkrecajacego nie
mialam, mialam YSL wodoodporny i nie pasowal mi wcale (gesty, kleil sie). Jak
do tej pory spectacular jest najlepszy (mam wersje nie-wodoodporna).

Natomiast dziwie sie co do czarnego flexa. W moim miescie (Niemcy) jest
dostepny, widzialam go tez tydzien temu na Teneryfie (na bezclowce tez). Wiem
na pewno, bo chodzilam po sklepach z dziewczyna, ktora chciala go kupic.

1. Data: 2003-12-03 13:24:32

Od: "Miśka " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> centralnym:-(Dlaczego pytam, bo o ile pamiętam to np. Dunia z flexa
> nie była zadowolona.YSL kupiłam teraz fluid i jest super!Może spróbuję

Hmmm, ja też jestem fanką flextencils'a, używam sobie go z dużą
przyjemnością, choć jak przeczytałam post Duni to coraz bardziej mam ochotę
na ten od Heleny. Zwłaszcza, ze chodzi on za mną już od jakiegoś czasu.
Podobnież zresztą jak ten YSL, tylko jakoś tego złotego opakowania nie mogę
spokojnie przełknąć...Słyszałam sporo pozytywnych wrażeń na temat tuszy
Heleny to może jednak spróbuj? Ja się chyba skuszę, jak tylko skończę ten.
A moje ostatnio bardzo miłe "tuszowe" odkrycie to Max Factor More Lashes.
Nabyłam za sprawą zachwalania go przez pare grupowiczek i nie żałuję (ach,
ta grupa mnie zrujnuje doszczętnie:))) Naprawdę świetny jest. Efekty
porównywalne do flexa, no może oprócz podkręcania, którego tu nie zauważyłam.
Jestem mile zaskoczona, bo cenowo w stosunku do w/w jest o wiele
atrakcyjniejszy. BTW , nie wiecie ile on kosztuje w Polsce?

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2003-12-03 21:47:51

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tez). Wiem
> na pewno, bo chodzilam po sklepach z dziewczyna, ktora chciala go

To ja chyba mam pecha,znajomi lecieli do Egiptu i ani na jednej ani na
drugiej strefie nie było.W Trójmieście tez brak, w tym miesiącu będę w
Berlinie i mam nadzieje ,że go w końcu dostanę.

Gosia

Kosmetyki dla faceta
Gdzie dobry fryzjer w gdansku
diacneal avene