chwale "prosta i przepyszna" salatke reny

1. Data: 2003-06-30 13:57:30

Temat: chwale "prosta i przepyszna" salatke reny
Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobilam te salatke. No, dla mnie bomba! Delikatna, smakowita, w sam raz na
upał! Do grillowanych miąs wszelakich musi być świetna. To jedna z tych
rzeczy, które nie sposób zepsuć, żeby nie wiem jak się człowiek starał.
Zrobię w sobotę dla gości. W wersji pokazowej można trochę "podelegancić"
oliwkami, ale niekoniecznie. Polecam wszystkim. Pozdrawiam z zachwytem,
Agata N.

1. Data: 2003-06-30 16:33:16

Temat: Re: chwale "prosta i przepyszna" salatke reny
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata N." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zrobię w sobotę dla gości. W wersji pokazowej można trochę "podelegancić"
> oliwkami, ale niekoniecznie. Polecam wszystkim. Pozdrawiam z zachwytem,

ojejku-ale sie ciesze, ze ci smakowala!!!!!! to salatka mojej kolezanki
kasi. pyszniutka.

1. Data: 2003-07-01 06:44:40

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agata N." <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na

Odszukalam ten przepis i mam pytanie dla pewnosci - ugotowane ziemniaki
miesza sie z surowa kapusta i koperkiem, do tego przyprawy i to wszystko??
Jesli tak to tez dzis zrobie;-)

pozdrawiam serdecznie
Basia

1. Data: 2003-07-01 12:39:49

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Odszukalam ten przepis i mam pytanie dla pewnosci - ugotowane ziemniaki
> miesza sie z surowa kapusta i koperkiem, do tego przyprawy i to wszystko??
> Jesli tak to tez dzis zrobie;-)

Tak, tak, tak! :-))) Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2003-07-01 18:24:03

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> ojejku-ale sie ciesze, ze ci smakowala!!!!!!

Mi tez bardzo. Dodalam troche ziol do salatek Kamisa, po przegryzieniu-
niebo w gebie.
Dzieki, Rena, super mniamusne:-)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-07-04 12:06:53

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata N." <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Zrobię w sobotę dla gości. W wersji pokazowej można trochę "podelegancić"
> oliwkami, ale niekoniecznie. Polecam wszystkim. Pozdrawiam z zachwytem,

A ja szukam tej sałatki i nie moge znaleźć czy możecie podać jeszcze raz
przepis?
Będę wdzięczna,
Aga

1. Data: 2003-07-04 15:59:45

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> A ja szukam tej sałatki i nie moge znaleźć czy możecie podać jeszcze raz
> przepis?
> Będę wdzięczna,

prosze bardzo:

1 kg mlodych ziemniakow
1 glowki male mlodej kapusty
peczek koperku
ocet
oliwa
sol i pieprz

gatujemy ziemniaki i po ostudzeniu talarkujemy. kapuche i koperek
szatkujemy. mieszamy skladniki i wkladamy salatke do lodowki, zeby wszystko
sie przegryzlo. na drugie dzien jest jeszcze smaczniejsza, niz na pierwszy:)

1. Data: 2003-07-07 11:33:50

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki!
Wypróbuję jutro!