Re: chwalę się !!

Data: 2003-01-07 06:05:24
Temat: Re: chwalę się !!
Od: "Ewa20" <k...@s...pl>

podkład po to aby przy nakładaniu farb (a jest ich trochę )nie zmiękczyć
ciasta które już wyschło i po aby uwydatnić kolory
Farba do podkładu to emulsyjna lub akrylowa do ścian potem można używać
dowolnych farb plakatowych temper akryli artystycznych nawet resztkami farb
do ścian (emulsja, akryle)
kulki z folii to tylko podpórki potem się je wyciąga. Ustawia się je
delikatnie aby nie zrobić śladów które mogą zostać. Jeżeli po wyschnięciu
zostaną ślady w formie zagłębień to trzeba świerzą masą solną uzupełnić i
dać do powtórnego wysuszenia
Lakier akrylowy w aerozolu można wszędzie kupić w sklepie z farbami jest to
ekologiczny lakier ,można użyć lakieru do podłóg żywicznego ale jest drogi
i śmierdzi
postarzanie robi się przed lakierowaniem a już po pomalowaniu ( z czuciem
się rozciera ) można też kawałkiem małej gąbki