chwalę się

1. Data: 2003-02-02 13:33:22

Temat: chwalę się
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam sobie wczoraj pilniczek szklany. Zapłaciłam około 25 zł w Tesco "na
hali". Pilniczek jest dokładnie taki jak ten na tej stronce
http://www.vion.com.pl/produkty.php?kid=15&lang=pl
(963999).

Polecam :-)
Ponoć świetny do rozdwajających się paznokci.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jezeli nie znasz ojca choroby, to na pewno zła dieta jest jej matką
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

1. Data: 2003-02-02 13:58:54

Temat: Re: chwalę się
Od: "GoniaP" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
"na
> hali". Pilniczek jest dokładnie taki jak ten na tej stronce

Tez sobie nie dawno taki kupilamm :) jest swietny. Tylko ze ja zaplacilam
niecale 20 zl w centrum Warszawy :))) Ale naprawde warto, bo jest super,
swietnie piluje i zostawia bardzo gladkie paznokcie. No i jest tak sliczny
rozowy ;P

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-02-05 18:27:29

Od: Agnieszka Bohosiewicz <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na pl.rec.uroda, GoniaP splodzil(a) nastepujacy tekst:

> [...]
> swietnie piluje i zostawia bardzo gladkie paznokcie. No i jest tak sliczny

A gdzie go kupiłaś? Podaj jakiś dokładniejszy namiar...

Agnieszka

1. Data: 2003-02-05 20:40:24

Od: "GoniaP" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Bohosiewicz" <a...@k...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:slrnb42ll6.pct.agnes@kni.ae.krakow.pl...
> Na pl.rec.uroda, GoniaP splodzil(a) nastepujacy tekst:

> A gdzie go kupiłaś? Podaj jakiś dokładniejszy namiar...

Kupilam go w przejsciu podziemnym kolo dworca centralnego, a dokladniej w
takiej malej drogeri po lewej stronie od remy. Widzialam tam jeszcze
pilniczek ceramiczny i jestem bardzo ciekawa czy tez jest taki dobry jak ten
szklany :)

pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2003-02-06 20:10:43

Temat: Re: chwalę si
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Bohosiewicz" <a...@k...ae.krakow.pl>

> A gdzie go kupiłaś? Podaj jakiś dokładniejszy namiar...

Szklane pilniki, chyba firmy Killy's, widzialam w Tesco, Geant,
Carrefour, podejrzewam, ze w wiekszosci marketow beda.

Gosia

1. Data: 2003-02-09 17:02:27

Temat: Odp: chwalę si
Od: "Ania" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora