[chwalę się] firaneczka i inne

1. Data: 2007-05-28 13:50:46

Temat: [chwalę się] firaneczka i inne
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) muszę sie pochwalić, bo firanka wyszła nadspodziewanie piknie!! ;)
zapraszam na
www.kroowka.prv.pl

jest też całkiem nowy parasolnik, bluzeczka i sweterek :)
Pozdrawiam :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2007-05-28 17:21:20

Temat: Re: firaneczka i inne
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 15:50, kroowka <k...@w...pl> wrote:
> :) muszę sie pochwalić, bo firanka wyszła nadspodziewanie piknie!! ;)
> zapraszam nawww.kroowka.prv.pl
>
> jest też całkiem nowy parasolnik, bluzeczka i sweterek :)

Ech, Olciu! Brawo!

A co do sweterka robionego maszynowo - masz przyrząd do przewijania
włóczki?
Taki z motków dawnego typu /tzn. właściwie z pasm włóczki, zakładanych
na czyjeś litościwe ręce albo oparcie od krzesła/ - na kłębki. Ten
przyrząd zwija włóczkę w kłębki, które można postawić na stole. Po
wyciągnięciu nitki ze środka przędza pięknie się wysnuwa, motek stoi w
miejscu nie pałętając się po okolicy - i włóczka jest równomiernie
podawana do maszyny.Nie ma pasków spowodowanych nierównomiernym
naciągnięciem. Gdy robiłam na maszynie dziewiarskiej /którą chcę teraz
oddać, a nie mam komu!!!!/, nawet gotowe, "dzisiejsze" motki
przewijałam na kłębki.

Ania

3. Data: 2007-05-29 07:22:28

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> [...]
> naciągnięciem. Gdy robiłam na maszynie dziewiarskiej /którą chcę teraz
> oddać, a nie mam komu!!!!/, nawet gotowe, "dzisiejsze" motki

Chyba wiem o czym piszesz, moja kumpela ma taki właśnie przewijak. Ja
mam trochę inny, a do kompletu kartonowe stożki, na które mam przewinąć
włóczkę. Średnio chwalę sobie te stożki, bo mi z czubka spada włóczka.
Może muszę nabrać wprawy w zwijaniu ;) Ale przyznam się, że w tym
sweterku nie przewinęłam i robiłam prosto z motka. Dość dobrze szło, ale
jak widać zdarzyły się też "przygody". Dzięki za radę :) jeszcze duuuużo
wprawy potrzebuję do tej maszyny i każda rada mi się przydaje :)
Pozdrawiam serdecznie
Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2007-05-29 09:21:49

Temat: Re: [chwalę się] firaneczka i inne
Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście piknie, krówko, piknie ;-D

Pozdrawiam,
Artsajke
http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

5. Data: 2007-05-29 12:39:05

Od: Marigold <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

O rany, jestem pod wrażeniem. Do tego drewniane okno i pelargonie, i
efekt piorunujący!

Pozdrawiam,
Ewa (Gdańsk)

6. Data: 2007-05-29 13:08:54

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marigold napisał(a):
> O rany, jestem pod wrażeniem. Do tego drewniane okno i pelargonie, i
> efekt piorunujący!

tylko pelargonie mają inne zdanie na ten temat.. nie chcą rosnąć w tym
roku goopolki ;)

> Pozdrawiam,
> Ewa (Gdańsk)

Dzięki za miłe słowa :) i pozdrówki

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2007-05-30 12:14:57

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@N...gazeta.pl napisał(a):
> Rzeczywiście piknie, krówko, piknie ;-D
>
> Pozdrawiam,
> Artsajke
> http://s46.photobucket.com/albums/f147/Artsajke/Szyd
elko/

:) dzięki. Fajnie że nie tylko mnie i cioci się podoba :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

biżuteria na szydełku