chwale sie-tania lodowka Electrolux

1. Data: 2005-02-15 12:47:19

Temat: chwale sie-tania lodowka Electrolux
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo:)
Piszac o problemach jakie wynikly z remontem mojej kuchni wspomnialam o
lodowce. Mialam wybrany model w EURO AGD - ERB3546 zaklepany (niezaplacony)
c. 2.099,- z dostarczeniem do mieszkania. Czekalam tylko na final remontu i
mieli mi ja przywiezc, po moim wczesniejszym telefonie. Sklep jednak bardzo
sie pospieszyl i dostarczyl bez wstepnego informowania mnie troche za
wczesnie. A ze my robilismy poprawke remontu, wiec nawet mowy nie bylo, aby
ja wnosic do domu (nie bylo na nia miejsca). Troche mnie ta sytuacja
zirytowala, panowie odjechali z przyslowiowym kwitkiem (no i lodowka).
Wczesniej szukalam tego modelu i musze przyznac, ze ceny oscylowaly miedzy
2.000 a 2.600 (nie poruszam tu cen sklepow internetowych, bo z dowozem
wyszloby na to samo). Natomiast wczesniej probowalam negocjowac cene w EURO
i nic, ale zgodzilam sie na te za 2.099 (z dowozem), no i wyzej sytuacje
opisalam.
Gdy skonczylam remont wybralam sie do EURO, a tam...ten sam model o 409,-
tanszy:) Tylko jedna lodowka zostala i od reki kupilam. Zaplacilam 1690,- z
dowozem.
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

2. Data: 2005-02-15 14:12:24

Temat: Re: chwale sie-tania lodowka Electrolux
Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy skonczylam remont wybralam sie do EURO, a tam...ten sam model o 409,-
> tanszy:) Tylko jedna lodowka zostala i od reki kupilam. Zaplacilam 1690,-
> dowozem.

My tez przypadkowo zupelnie kupilismy ten model w takiej samej cenie w EURO,
tyle ze na poczatku grudnia:)

I bardzo sobie ten zakup chwalimy :)

--
giga

3. Data: 2005-02-18 14:12:32

Od: "Mariusz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> My tez przypadkowo zupelnie kupilismy ten model w takiej samej cenie w
EURO,
> tyle ze na poczatku grudnia:)
> I bardzo sobie ten zakup chwalimy :)
==
A jak glosno ta maszyna pracuje (lodowka to w malej kuchni narzedzie tortur
akustyczych)
Przy okazji, czy ktos spotkal seryjny produkt pracujacy bezglosnie (z
ogniwami Peltirera?)

Pozdrawiam
Mariusz Adamowicz

4. Data: 2005-02-18 14:49:22

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak glosno ta maszyna pracuje (lodowka to w malej kuchni narzedzie
tortur
> akustyczych)

Jest cichutka, jak dla mnie. Mi jej odglosy przypominaja gruchanie golebi :)
I gdyby nie to, ze u nas raczej mewy sa wokolo, to bym nadal myslala, ze
golab siada sobie na kominie :)

--
giga

5. Data: 2005-02-18 21:05:35

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <x...@i...pl> napisał w wiadomości
> A jak glosno ta maszyna pracuje (lodowka to w malej kuchni narzedzie
> tortur
> akustyczych)

Po mekach z Minskiem ta jest bez porownania cichsza, ale szczerze
powiedziawszy spodziewalam sie czegos bardziej cichszego (wiem-to
niemozliwe). Jestem jeszcze na etapie przyzwyczajania sie do jej odglosow.
Nie wiem tylko czy odglos przypominajacy takie "puk", jak robi pokrywka od
sloika po pasteryzacji w czasie stygniecia jest norma? Robi tak wlaczajac
sie. No i od czasu do czasu babluje (bo musi), ale cichutko.
Ogolnie da sie przezyc:)

6. Data: 2005-02-19 22:14:36

Od: "Andrzej Seneczko" <a...@n...roverki.pl.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w

> Po mekach z Minskiem ta jest bez porownania cichsza,

dokladnie moja erb3044 jest tez cicha

> Nie wiem tylko czy odglos przypominajacy takie "puk", jak robi pokrywka od
> sloika po pasteryzacji w czasie stygniecia jest norma? Robi tak wlaczajac
> sie. No i od czasu do czasu babluje (bo musi), ale cichutko.

moja ma to samo, teraz po ok roku jakos chyba ciszej cpyka przy wlaczaniu
lub wylaczaniu, za to u sasiadow u gory jak sie wylacza jakis sprzet, to
jakby ktos pokrywke zakrecil i puscil i wtedy slychac taki koncowy dzwiek
jak juz pokrywka traci predkosc i opada :-)))))

--
Pozdrawiam Andrzej

Wzór kafelek na podłodze i w kuchni - pomocy......
Płatność za energię elektryczną
Jakie koszty przeksztalcenia dzialki - pilne!
Jaki wybrac odkurzacz parowy?
Jak sprawdzić, czy zmywarka sie nie zepsuła?