chwalmy się :-)

241. Data: 2003-12-22 19:12:31

Temat: RE: Odp: chwalmy się :-)
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Marta Góra

(...)
> Nie, teraz taka moda, że nawet w mercedesie SL ileś tam
> montuje się kratę;-)

> Pozdrawiam
> Marta

To nie moda to VAT :-)
:-) Bogusław

242. Data: 2003-12-22 19:53:18

Temat: Re: chwalmy się :-)
Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał:
> Napiszcie co macie, taniej jest wymieniac niz kupowac w Niemczech.
> Ja z ogrodowych mam (czesc jeszcze w doniczkach albo pierwszy sezon w gruncie
> wiec nie wiem jak przetrwaja): ph. aureosulcata aureocaulis, ph. nigra
> punctata, ph. vivax, ph. vivax aureocaulis, fargesia murielae, sasaella
> masamuneana albostriata, pleioblastus fortunei variegata, shibataea kumasasa

Witam milosnika P.

Mam P. aureosulcata 'aureocaulis', P.nigra, P.nuda, P. viridiglaucescens,
P.decora, P.edulis, P.bissetii, Pseudosasa japonica, fargesie, Pleiob.
pumilus - na razie zbieram to od jesieni - nie mam wiec zadnych
uwag co do uprawy.

Gdybys czasem mial P. vivax aureocaulis na wymiane, dostalbys ode mnie
P. nuda lub P. viridiglaucescens - tegoroczna sadzonke.
Zastanawiam sie tez nad jakims bardzo mrozoodpornym gatunkiem o bardzo
duzych lisciach, rosnacym tak do 1m - nizszego, kontrastujacego
z wysokimi gatunkami - moze Sasa palmata, choc ta nie jest chyba zbyt
mocna.

Pozdrawiam calvi

243. Data: 2003-12-22 20:38:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Rozumiem. Mercedes - więźniarka! Dla biznesmenów! :-)

A BMW ma specjalnie mniejsza kierownice, zeby sie wygodnie
prowadzilo, kiedy rece sa skute kajdankami.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

244. Data: 2003-12-22 21:12:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:42df.00000e45.3fe74bae@newsgate.onet.pl calvi
<c...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> duzych lisciach, rosnacym tak do 1m - nizszego, kontrastujacego
> z wysokimi gatunkami - moze Sasa palmata, choc ta nie jest chyba zbyt

Hejka. Dostrzegam ścisłą specjalizację bambusową. A na mojej działeczce
od Sasa do Lasa. :-)
Pozdrawiam przypadkowo Ja...cki

245. Data: 2003-12-22 22:20:05

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał
w wiadomości news:bs7fkv$i9h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w
wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bs7f36$prk$...@k...task.gda.pl...

> Rozumiem. Mercedes - więźniarka! Dla biznesmenów! :-)
> Pozdrawiam :-)

Oczywiście - przecież mieszkam w Wadowicach - mieście z
najsławniejszym ostatnimi laty więzieniem:-)
Ryśki klawe chłopy są, mercami muszą jeździć;-)

Pozdrawiam
Marta

246. Data: 2003-12-22 22:21:02

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski"
<r...@o...pl> napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> To nie moda to VAT :-)
> :-) Bogusław

I niższa stawka podatkow:-)

Pozdrawiam
Marta i furgon w leasingu:-)

247. Data: 2003-12-22 23:19:37

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> duzych lisciach, rosnacym tak do 1m - nizszego, kontrastujacego
> z wysokimi gatunkami - moze Sasa palmata, choc ta nie jest chyba zbyt
:)
takim gatunkiem jest Pleioblastus pygmaeus
ale jak wspominalem
na te chwile jestem pewien tylko jednej z 8 sadzonek
ktore mam i bedziesz pierwsza osoba z ktora sie podziele
:)))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. Kasia Tkaczyk kiedys wspominala
ze ma kilka ukorzenionych w doniczkowanych Pleioblastus pygmaeus

248. Data: 2003-12-22 23:59:13

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na te chwile jestem pewien tylko jednej z 8 sadzonek
> ktore mam i bedziesz pierwsza osoba z ktora sie podziele
> :)))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Nie wierz jemu. W maju mówił mi to samo:-(

Pozdrawia w efekcie bez bambusa boletus

249. Data: 2003-12-23 00:30:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierz jemu. W maju mówił mi to samo:-(
>
> Pozdrawia w efekcie bez bambusa boletus
:))
to Ty probowales mi to wmowic
:)

250. Data: 2003-12-23 08:02:53

Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam P. aureosulcata 'aureocaulis', P.nigra, P.nuda, P. viridiglaucescens,

A jaka nigra? Punctata, henonis czy boryana?

> [...]
>
> Gdybys czasem mial P. vivax aureocaulis na wymiane, dostalbys ode mnie
> P. nuda lub P. viridiglaucescens - tegoroczna sadzonke.

Bardzo chetnie. Podejrze wiosna (jesli dobrze zniesie zime) czy zaczal sie
rozlazic i jesli klacza juz beda wedrowac to uciacham ze 30 cm i zadoluje w
doniczce albo jesli wolisz sam sie nim zajac podesle w paczce zawiniete w cos
wilgotnego. Jesli klacza beda jeszcze mikre to trzeba bedzie poczekac jeszcze
jeden sezon (albo przynajmniej do jesieni).

> [...]
> duzych lisciach, rosnacym tak do 1m - nizszego, kontrastujacego
> z wysokimi gatunkami - moze Sasa palmata, choc ta nie jest chyba zbyt

Zobaczymy co to jest, co u mnie kwitlo...

Pozdrawiam
Michal

Jakich nawozow mazna uzywac do fikusow?
rośliny wodne