chyba nie do konca rozumiem

141. Data: 2011-11-23 20:02:59

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Może już jej nie tłumaczcie...

Może Ci cichutko podpowiem dla Twojego dobra. Zasiądź do niusów,
przeczytaj całość nieprzeczytanych wiadomości, wyselekcjonuj te, które
są warte odpowiedzi, bo temat jeszcze nie został wyczerpany. Aktualnie
odgrzewasz kotlety.

--

Paulinka

142. Data: 2011-11-23 20:03:04

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> <...>!

Jeszcze możesz anulować tę wiadomość.

Sz.

143. Data: 2011-11-23 20:04:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:14:39 +0100, Szaulo napisał(a):

> Ale za głośno nad tymi trumnami też nie powinno być

Może w pewnym sensie powinno - przynajmniej niektórzy się dowiedzieli, co
ma wspólnego Prezes NBP z ich życiem...

144. Data: 2011-11-23 20:04:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 17:23, Aicha pisze:

> No właśnie kartofle potrafią - solaninę mają :)

O Jezus Maria! Właśnie zajrzałem do Wiki! :)

michał

145. Data: 2011-11-23 20:05:02

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Dbał przede wzystkim też o to, aby Polska nie podpisywała z Zachodem
> dalszych umów zadłużeniowych - dlatego zginął!

Co Ty kobieto bierzesz?!

--

Paulinka

146. Data: 2011-11-23 20:05:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:15:24 +0100, Nixe napisał(a):

> "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> OK, choć nie tyle w moim imieniu, ile dla mnie, ale to niuans
> Przy czym nie musi swoich celów* realizować poprzez wyjazdy na uroczystości
> katyńskie czy jakiekolwiek inne nie związane z finansami. Ale tu znów moja
> małostkowość wyszła :(
>
> * Do głównych obszarów działalności NBP należą:
> a.. prowadzenie polityki pieniężnej,
> b.. działalność emisyjna,
> c.. rozwój systemu płatniczego,
> d.. zarządzanie rezerwami dewizowymi Polski,
> e.. obsługa Skarbu Państwa,
> f.. działalność edukacyjna i informacyjna.

I naprawdę nie widzisz w tych sprawach związku z celem wyjazdu?
:-/

147. Data: 2011-11-23 20:05:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes

> Jeszcze możesz anulować tę wiadomość.

Ferwor walki Waść znasz?
--

Paulinka

148. Data: 2011-11-23 20:05:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 12:16:39 +0100, Nixe napisał(a):

> Ale z akcyzy za paliwo czy z mojego ZUSu? :)

....a obraz do niego ni razu.

149. Data: 2011-11-23 20:07:03

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajjnb$f5v$23@node2.news.atman.pl...

> Ferwor walki Waść znasz?
> --
>
> Paulinka

Jeszcze pamiętam :), ale się koncyliacyjnie posunąłem.

Sz.

150. Data: 2011-11-23 20:10:07

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:59, Ikselka pisze:

> Piłsudczyk, działacz Związku Piłsudczyków!

I co w związku z tym?
Co to ma wspólnego z funkcją państwową?

> PREZES.
> Wiesz, co to jest NBP?

Ja wiem, ale Ty chyba nie bardzo, bo nadmuchałaś się już tak, że zaraz
pękniesz.

> Twoja ignorancja sięga już dna.

Pilnuj lepiej swojej (pępowiny).

N.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza