chyba nie do konca rozumiem

401. Data: 2011-11-27 18:49:17

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:46, Ikselka pisze:

> Już jest powiedziane - zabiorą przywileje, ale zapewnią godziwe emerytury.
> Zgadzam się.

Tak, tak. Wszystkim zabiorą, a rolnikom dadzą. Janosiki w wersji agro.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

402. Data: 2011-12-01 13:33:03

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-27 19:49, Aicha pisze:

> Tak, tak. Wszystkim zabiorą, a rolnikom dadzą. Janosiki w wersji agro.
Jagrosiki ?

403. Data: 2011-12-01 16:25:38

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-01 14:33, zażółcony pisze:

> Jagrosiki ?

Ano, (ja)grosiki dadzą :)

Aicha, dalej bez siga

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza