chyba nie do konca rozumiem

191. Data: 2011-11-23 20:54:09

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 20:26, Ikselka pisze:

> "W połowie tygodnia MON ma zawrzeć przed sądem ugodę z ostatnią osobą,
> która zgłosiła się do resortu po zadośćuczynienie i odszkodowanie w związku
> katastrofą pod Mirosławcem. Dotychczas porozumienia zawarto z 77 osobami.
> Każda dostała po 250 tys. zł."
> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/ostatnie-odszkodowani
a-za-katastrofe-casy,1,4875584,wiadomosc.html

O ile się nie mylę, to tym osobom zostały przyznane odszkodowania
dopiero PO katastrofie smoleńskiej, bo się o nie upomniały, kiedy się
dowiedziały o odszkodowaniach dla rodzin ofiar smoleńskich. Ale dobre i to.

Ewa

192. Data: 2011-11-23 20:54:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ientyczne żołądki to mieliśmy w komunizmie. I nimi wtedy mysleliśmy. Wolna
> Polska to nie sam żołądek.

No tak górnicy, nauczyciele, policjanci, prokuratorzy i inni ludzie mogą
się nażreć przed 67 rokiem życia.

--

Paulinka

193. Data: 2011-11-23 20:56:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:30, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-23 10:59, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Może nie dało się pieniędzy dodrukować?

Właśnie się okazało, że jednak dodrukowali.

Ewa

194. Data: 2011-11-23 20:56:45

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:49, Ikselka pisze:

> Ientyczne żołądki to mieliśmy w komunizmie.
> I nimi wtedy mysleliśmy. Wolna
> Polska to nie sam żołądek.

Ups, chyba mi się łączność zrywa, bo nic z tego, co napisałaś nie rozumiem.

N.
prawdopodobna odpowiedź Ikselki - "wcale mnie to nie dziwie, ale
tłumaczyć ci nie zamierzam"

195. Data: 2011-11-23 20:57:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:48, Nixe pisze:

> I właśnie w tym miejscu polemizowałabym, czy faktycznie miał prawo
> zabrać kogo chciał.

Kogo zabrał i po co - to już jest inna para kaloszy.
A mieć prawo chyba miał. Prezydent raczej ma takie prawo.

Ewa

196. Data: 2011-11-23 20:58:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:17:37 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-23 21:02, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Przepraszam, że odgrzewam, ale właśnie wróciłam z fabryki. I chciałabym
> się trochę intelektualnie napaść.

To się napadaj :-D

197. Data: 2011-11-23 20:58:26

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:50, medea pisze:

> Różnie. Od ZUS-u też.

> Ale brali udział w oficjalnej wizycie prezydenta, tym samym ich wizyta
> miała rangę państwowej, na pewno nie prywatnej.
> To, kogo prezydent zabrał i po co, to jest zupełnie inna kwestia.

No właśnie nie jest. Bo gdyby zabrał tajną kochankę, to też jej rodzina
dostałaby odszkodowanie tylko dlatego, że kochanka brała udział w tym
konkretnym wyjeździe.

N.

198. Data: 2011-11-23 20:59:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajmca$f5v$39@node2.news.atman.pl...

> XL i TŚK poglądy są zawsze jednolite. Żeby była jasność.

No to skad jej wyszlo 50%? Przeca jej grupa to łona i jej móńsz.

199. Data: 2011-11-23 20:59:20

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 21:25, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jajjlo$f5v$22@node2.news.atman.pl...

> Wode, na dobra pamiec.

Zapomniałam!

wielbłąd
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

200. Data: 2011-11-23 21:00:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 20:51:35 +0100, Nixe napisał(a):

> Z tą intelektualną i kulturową to się naprawdę dość poważnie zapędziłaś
> w stosunku do niektórych.

Konkretnie?

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza