chyba nie do konca rozumiem

1. Data: 2011-11-22 16:53:23

Temat: chyba nie do konca rozumiem
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zdaniem psychologów, niekoniecznie dobrze się stało, że temat
zadośćuczynień dla ofiar katastrofy smoleńskiej został upubliczniony."

To znaczy co?
Rozdajemy po 250 tysiecy pod stolem,
i geba na klodke, tak?

"Jak ustaliliśmy w Prokuratorii Generalnej, do 21 listopada 2011
roku ugody przed sądem w sprawie wypłaty zadośćuczynienia
podpisało 237 bliskich ofiar katastrofy pod Smoleńskiem. Są to
członkowie rodzin tych, którzy zginęli. Jak poinformował nas
Krzysztof Jastrzębski, dyrektor biura prezesa Prokuratorii
Generalnej, we wszystkich tych 237 przypadkach ugody zawarto
na kwotę 250 tysięcy złotych każda.
Część pieniędzy została już wypłacona."

http://tnij.com/y6rts

A Ty?
Na ile wycenisz swojego malzonka, (ojca, matke),
ktory - no coz, zdarzyc sie moze - zginie w wypadku?

2. Data: 2011-11-22 17:01:23

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
a.googlegroups.com...
> "Zdaniem psychologów, niekoniecznie dobrze się stało, że temat
> zadośćuczynień dla ofiar katastrofy smoleńskiej został upubliczniony."

> [...]

mysle, ze to dobry pomysl. Zazdrosni szmalu obywatele tez chetnie by
uciupali swoich bliskich, a tak to tylko im przyjdzie zazdroscic, ze sie
rodziny nachapali ich kosztem. Jeszcze sie dowiedza gdzie mieszkaja i bede
prosic o pozyczki.

Niestety ludzie zazdrszcza innym pieniedzy. Nawet otrzymanych za
nieszczescie.

> A Ty?
> Na ile wycenisz swojego malzonka, (ojca, matke),
> ktory - no coz, zdarzyc sie moze - zginie w wypadku?

zwykle to sie chyba samemu ocenia ile sie jest wart przy zakupie polisy
ubezpieczeniowej.

i.

3. Data: 2011-11-22 17:04:44

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-22 17:53, Hanka pisze:
> [...]
> Krzysztof Jastrzębski, dyrektor biura prezesa Prokuratorii
> Generalnej, we wszystkich tych 237 przypadkach ugody zawarto

Weź nie dawaj takich tematów, bo mi się normalnie siekiera w komórce
sama ostrzy :/

N.

4. Data: 2011-11-22 17:13:17

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-22 18:01, Iwon(K)a pisze:

> Niestety ludzie zazdrszcza innym pieniedzy. Nawet otrzymanych za
> nieszczescie.

Taaa, jasne, a "zazdroszczą" zwłaszcza Ci, którzy nie mieli bliskich na
wierchuszce, tylko takich zwyczajnych mężów, co to w pospolitym busie, a
nie rządowym samolocie zginęli.

N.

5. Data: 2011-11-22 17:19:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-22 18:01, niebożę Iwon(K)a wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> uciupali swoich bliskich, a tak to tylko im przyjdzie zazdroscic, ze sie
> rodziny nachapali ich kosztem. Jeszcze sie dowiedza gdzie mieszkaja i

Koniecznie muszę się dowiedzieć, bo moi bliscy coś nie bardzo chcą
wsiadać do Tupolewa.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

6. Data: 2011-11-22 17:24:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 18:04, Nixe <n...@n...pl> wrote:
> Weź nie dawaj takich tematów, bo mi się normalnie siekiera w komórce
> sama ostrzy :/

Budz sie budz - jakos trzeba dotrwac do tego
"Na nowy Rok przybywa dnia" i tak dalej.

Poki co, ubywa nieustannie, a zyc trzeba...

7. Data: 2011-11-22 17:37:48

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-22 17:53, było cicho i spokojnie, aż tu Hanka jak pierdolnie:

Wolalabys, zeby bliscy nic nie dostali?
Ubylo ci cos od tego, czy WTF?

8. Data: 2011-11-22 17:58:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-22 18:24, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:

> Budz sie budz - jakos trzeba dotrwac do tego
> "Na nowy Rok przybywa dnia" i tak dalej.
>
> Poki co, ubywa nieustannie, a zyc trzeba...

A z tym jakoś problemu nie mam.
A Nowy Rok to coraz mocniej kojarzy się z ubywaniem niźli z przybywaniem.

Qra

9. Data: 2011-11-22 18:34:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lis, 18:58, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2011-11-22 18:24, niebożę Hanka wylazło do ludzi i marudzi:
> A z tym jakoś problemu nie mam.

Tylko pogratulowac.

Rano takie samo ciemne jak poludnie,
poludnie takie samo ponure jak popoludnie.
Ja tam wole lato, jak jusz.

> A Nowy Rok to coraz mocniej kojarzy się z ubywaniem niźli z przybywaniem.

Nawet w bioderkach?... ;)

10. Data: 2011-11-22 22:41:34

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

Ty bys oczywiscie nie wziela jakby dawali?

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza