chyba nie do konca rozumiem

161. Data: 2011-11-23 20:22:11

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 11:53, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Nie poleciał tam jako aktor.
>
> Członek rady programowej Związku Piłsudczyków i szef banku centralnego
> (to nie jest "pracownik banku" - to teoretycznie bardzo ważna funkcja
> państwowa, choć kompetencje Skrzypka owszem były podawane w wątpliwość).

Jako że mój znajomy też miał lecieć tym transportem, a żyje jeszcze,
muszę go uświadomić, że jest ważną szyszką i że powinien na siebie
bardziej uważać.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

162. Data: 2011-11-23 20:22:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-23 21:02, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Przepraszam, że odgrzewam, ale właśnie wróciłam z fabryki. I chciałabym
> się trochę intelektualnie napaść.

A paś się Qra. I dalej złote jaja znoś :P

--

Paulinka

163. Data: 2011-11-23 20:22:44

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajips$f5v$18@node2.news.atman.pl...

> A bo Szmajdziński z mojego regionu i bardzo go ceniłam.

Tez go dobrze wspominam, mimo, ze nie moja bajka (nie chodzi o region).

164. Data: 2011-11-23 20:23:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:52:57 +0100, Nixe napisał(a):

> To dane z GUSu?

Z wyborów.

165. Data: 2011-11-23 20:24:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 20:57, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

Nie wyczarterowali większego latadła.

Qra

166. Data: 2011-11-23 20:24:41

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Z wyborów.

Których?!

--

Paulinka

167. Data: 2011-11-23 20:24:50

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:22, Qrczak pisze:
> [...]
>
> Jako że mój znajomy też miał lecieć tym transportem, a żyje jeszcze,
> muszę go uświadomić, że jest ważną szyszką i że powinien na siebie

Ale to też zależy czy miał siedzieć po prawej stronie czy po lewej.

N.

168. Data: 2011-11-23 20:25:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jajjlo$f5v$22@node2.news.atman.pl...

> Co Ty kobieto bierzesz?!

Wode, na dobra pamiec.

169. Data: 2011-11-23 20:26:45

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-23 20:51, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Z tą intelektualną i kulturową to się naprawdę dość poważnie zapędziłaś
> w stosunku do niektórych.

Elita jest elita. Nieważne, od jakiego oderwana koryta.

Qra

170. Data: 2011-11-23 20:27:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 19:58:12 +0100, Paulinka napisał(a):

> Jakiś link potwierdzający wyniki badań?
> Najlepiej z poważnego źródła. Poproszę.

Z MOJEJ grupy reprezentatywnej.

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza