chyba umieram...

11. Data: 2004-12-16 18:23:41

Temat: Re: chyba umieram...
Od: Matacz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez wrote:

> Najlepszym słonawym płynem do użytku zewnętrznego i wewnetrznego jest własny
> mocz, kóry jest nieporównywalnie bardziej skuteczny oraz bezpieczniejszy od
> wody z solą. Pozdrawiam Trapez www.trapezonet.republika.pl

Doskonala metoda. I zeby zabezpieczyc sie przed chorobami na cala zime nalezy
codziennie rano wypic szklaneczke wlasnego moczu. Jest to znana od dawna
stoaowana skuteczna metoda zapobiegania wielu chorobom.

12. Data: 2004-12-16 20:38:26

Od: "Livia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <z...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cprrur$2qqh$1@node3.news.atman.pl...

> Czy są jakieś środki znieczulające na gardło dostępne bez recepty?

OROFAR - z lidokainą (miejscowo znieczulającą). Mi znieczulił również język
:)

Livia

13. Data: 2004-12-16 20:41:22

Od: Konrad <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek 'LECHU' Foss napisał:
> :: print FX <n...@e...com> wystukał(a):

> Hmm... za bardzo się nie znam, ale ZTCW to ketonal jest silnym środkiem
> przeciwbólowym i nic więcej, na gardło pomoże mu jedynie tymczasowo i w
> dodatku będzie chodził po tym leku jak po flaszce wypitej z qmplem, więc
> nie jest to chyba zbyt dobre rozwiązanie.

ale przynajmniej coś zjem dzięki temu.

14. Data: 2004-12-17 01:55:17

Od: "BS" <o...@U...TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

tabletki do ssania Coldrex LaryPlus (nie drogie, ok. 6 zl) dziala dobrze,

15. Data: 2004-12-18 16:18:47

Od: ":: print FX" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek 'LECHU' Foss" <l...@c...chip.lp> napisał w wiadomości

> [...]
> dodatku będzie chodził po tym leku jak po flaszce wypitej z qmplem, więc
> nie jest to chyba zbyt dobre rozwiązanie.

mnie ketonal polecil laryngolog jak mialem b. silny bol gardla - i nie
chodzilem po nim jak po flaszce - oczywiscie to nie wyleczy gardla do tego
trzeba innych lekow, ale przynajmniej mozna dzieki temu zjesc cos lub zasnac

Nowa strona - Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
naczyniak
ile to może trwać
Czy warto na kurs masazu?
jakleczyc dlugotrwala zgage?