ciasteczka Kruszyny - czy uda się inaczej?

1. Data: 2005-06-07 12:01:36

Temat: ciasteczka Kruszyny - czy uda się inaczej?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam plan, żeby w ciasto na tzw. "ciasteczka Kruszyny", czy raczej jej
teściowej;-),(to z piwa, mąki i margaryny) zawinąć zamiast dżemu parówki
i podać jako ciepłą przekąskę. Jak sądzicie, będzie coś z tego? :-)

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2005-06-07 12:04:45

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny - czy uda się inaczej?
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> Mam plan, żeby w ciasto na tzw. "ciasteczka Kruszyny", czy raczej jej
> teściowej;-),(to z piwa, mąki i margaryny) zawinąć zamiast dżemu parówki
> i podać jako ciepłą przekąskę. Jak sądzicie, będzie coś z tego? :-)

Jasne, że tak. Polecam jednak dodać odrobinę soli do ciasta.
Ja tak robiłam camembert - polecam serdecznie, pyszne i
"reprezentacyjne" danie.
--
Ania

3. Data: 2005-06-07 12:07:06

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zawinąć zamiast dżemu parówki i podać jako ciepłą przekąskę. Jak sądzicie,
>będzie coś z tego? :-)

Myślę, że spokojnie;)
Ciasto neutralne w smaku. Tylko daj dość wysoką temperaturę, bo parówka
pewnie "puści" tłuszcz, a ciasto, z tego, co pamiętam, nieprędko się
rumieni.
A o efektach donieś;)

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-06-07 12:25:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

aniared/A.L. napisał(a):

> Ja tak robiłam camembert - polecam serdecznie, pyszne i
> "reprezentacyjne" danie.

A, na camembert nie wpadłam, może zamiast tych parówek rzeczywiście dam
ser? Jakie duże robiłaś te ciacha z serem? Podpowiedz coś :-)

Ewa

5. Data: 2005-06-07 12:26:37

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:
> Mam plan, żeby w ciasto na tzw. "ciasteczka Kruszyny", czy raczej jej
> teściowej;-),(to z piwa, mąki i margaryny) zawinąć zamiast dżemu parówki
> i podać jako ciepłą przekąskę. Jak sądzicie, będzie coś z tego? :-)

Pewnie tak, ale imho to profanowanie ciasteczek Teściowej Kruszyny.
Traktować nimi parówki :( Nie lepiej grzyby (już są kozaki i maslaki),
albo zwykłe pieczarki, albo kapuściany farsz?
--
pa, Basaibjk

6. Data: 2005-06-07 12:31:24

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Jun 2005 14:26:37 +0200, Waćpanna lub Waćpan *BasiaBjk*, w
wiadomości news:<news:d843ra$s9l$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Pewnie tak, ale imho to profanowanie ciasteczek Teściowej Kruszyny.
> Traktować nimi parówki :( Nie lepiej grzyby (już są kozaki i maslaki),
> albo zwykłe pieczarki, albo kapuściany farsz?

z pieczarkami w śmietanie są świetne
a myślę, że ich stan świadomości jakoś się nie zmieni na myśl o parówkach :)
ciasto z serka Ani L. jakoś się nie obraża
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

7. Data: 2005-06-07 12:37:57

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tatiana napisał:
> a myślę, że ich stan świadomości jakoś się nie zmieni na myśl o parówkach :)

U mnie każde ciasto się wzburza na myśl o parówkach. Zatem nie chcąc
robic przykrości swoim ciastom, parówki omijam z daleka ;)
--
pa, Bbjk

8. Data: 2005-06-07 12:41:20

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> A, na camembert nie wpadłam, może zamiast tych parówek rzeczywiście dam
> ser? Jakie duże robiłaś te ciacha z serem? Podpowiedz coś :-)

Ser w całości zawijałam w ciasto, bo było to danie kolacyjne (+ bagietka
i sałata). Myślę, że można ser pokroić na ósemki i zawinąć w ciasto, z
tym, że tego nie próbowałam i nie wiem, czy ser nie będzie wypływał.
--
Ania

9. Data: 2005-06-07 12:43:26

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> z pieczarkami w śmietanie są świetne
> a myślę, że ich stan świadomości jakoś się nie zmieni na myśl o parówkach :)
> ciasto z serka Ani L. jakoś się nie obraża

LOL!
--
Ania L., która nie jest ortodoksyjna i też się nie obraża :)

10. Data: 2005-06-07 12:57:43

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sałata). Myślę, że można ser pokroić na ósemki i zawinąć w ciasto, z tym,
> że tego nie próbowałam i nie wiem, czy ser nie będzie wypływał.

ja robilam z serami... wypływały mi ... niestety :/

ale i tak było pysznościowe...

Pozdrawiam.
Jini.

ciecierzyca ?