ciasteczka Kruszyny-relacja rewalcaja

1. Data: 2005-02-03 14:35:37

Temat: ciasteczka Kruszyny-relacja rewalcaja
Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

udały sie, piekłam już je drugi raz i pieke z margaryna KAsia

do środka dałam
dżem z fiksem (ciut wypłyneło) brzoskwiniowy i jeżynowy
ser zółty
pieczarki z cebulka
pieczarki +cebulka +ser zółty

cześc zrobiłąm w kawadraty , czesc jak pierogi, a czesc tak ze rolowałam w
rulonik, brzegii poprawiałam widelcem, dało to swietny wzorek i zapobiegało
wypłynieciu

Joa zadowolona z przepisu

1. Data: 2005-02-03 15:58:43

Temat: Re: ciasteczka Kruszyny-relacja rewalcaja
Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jakies fotki ?

--
Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2005-02-03 17:47:33

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jakies fotki ?
>
> --
> Balta
> Mirek (GG 22777)

Jest fotka przy poście "Czy ciasteczka Kruszyny można z masłem?"
Naprawdę warto je zrobić, z czym kolwiek chcesz, wychodzą ciastka zbliżone do
ciastek francuskich.:-) Pozdrawiam Areta

1. Data: 2005-02-03 21:46:32

Od: "net2" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze jakies fotki ?

Bardzo proszę:
http://www.tkdami.net/~joasia/ciastka.jpg

Robiłam juz trzy razy i na pewno się na tych trzech nie skończy. Oczywiscie
robic z jednej porcji to zdecydowanie za mało:)

Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2005-02-04 06:43:29

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak dla pewności, bo nie zarejestroalam momentu gdy t przepis pojawił się na
grupie:

"2 szkl. mąki
1 kostka margaryny
1/2 szkl. piwa
dżem lub powidła.
cukier puder"

Czy to te składniki dają tak rewelacyjne efekty?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2005-02-04 06:50:45

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak dla pewności, bo nie zarejestroalam momentu gdy t przepis pojawił się na
> grupie:
>
> "2 szkl. mąki
> 1 kostka margaryny
> 1/2 szkl. piwa
> dżem lub powidła.
> cukier puder"
>
> Czy to te składniki dają tak rewelacyjne efekty?
>
> pozdrawiam
> Basia
>
> No właśnie tak! I jeszcze należy pamiętać by na dwie godziny włożyć ciasto do
lodówki. :-)
Areta

1. Data: 2005-02-04 07:35:58

Od: s...@o...pl (Joanna) szukaj wiadomości tego autora

Witaj imienniczko,
> http://www.tkdami.net/~joasia/ciastka.jpg
i sądząc po linku też z Radomia lub okolic.

> Robiłam juz trzy razy i na pewno się na tych trzech nie skończy.
Oczywiscie
> robic z jednej porcji to zdecydowanie za mało:)
Tyle osób zachwala te ciastka, że i ja się chyba w końcu skuszę na
zrobienie.

> Pozdrawiam
Pozdrawiam Aśka z Radomia

1. Data: 2005-02-04 08:40:41

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Aretkka wrote:

> lodówki. :-)
> Areta

Dla innostancow podaje tlumaczenie, wedlug ktorego wyszly wspaniale ciastka:

500 ml or 2+1/4 cup maki
250 gr masla lub margaryny
120 ml or 1/2 cup piwa
itd tak samo

MB

1. Data: 2005-02-04 08:53:47

Od: "Dawid" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joa" <j...@w...bezspamupl> napisał w wiadomości

<ciach>

> Joa zadowolona z przepisu

Korzystając z pojawienia się takiego wątku chciałbym serdecznie
podziękować Kruszynie za przepis.
Zrobiłem ze ciasteczka ze szpinakiem i rokpolem - rewelacja ;) Do
piwka, na ciepło i na zimno...

Wdzięczny

Dawid

1. Data: 2005-02-04 10:17:38

Od: "Rendi" <glupi_login[NOSPAM]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dżem lub powidła.
> cukier puder"
>
> Czy to te składniki dają tak rewelacyjne efekty?

a ja mam pytanie... ile wyrabiac?:) jak na kruche? czy drożdżowe?:)

gulasz
cannelloni ??
[OT] dla ludzi dobrej woli
dylematy pączkowe