ciasteczka krewetkowe Nigelli - probowaliscie?

11. Data: 2005-09-30 10:24:37

Temat: Re: ciasteczka... i przepisy Nigelli Lawson
Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM <...@...c> napisał(a):

> Wg moich skrupulatnych obliczen ;-) Nigella wydala 5 ksiazek "kucharskich",
> ale nie wiem, czy juz ja na nasz przetlumaczono (za chwile wyjasnie,
> dlaczego te kurze pazurki ""):
>
> 1. How to Eat: Pleasures and Principles of Good Food.
> 2. Forever Summer.
> 3. How to Be a Domestic Goddess: Baking andf the Art of Comfort Cooking.
> 4. Nigella Bites.
> 5. Feast: Food That Celebrates Life.

W tvn-style leci Nigella Bites :)
Tylko IMO jest fatalnie tlumaczona. Tzn. przetlumaczone zostalo 5 przez 10 i
traci sie wszystkie smaczki :( A ja niestety mam taka przypadlosc, ze jak
gada po polsku lektor to nie jestem w stanie sie skupic na angielskim, za
wyjatkiem tych chwil, kiedy Nigella mowi i opowiada, a lektor milczy jak
zaklety :)
Chyba zadnej z tych ksiazek nie wydano po polsku. Pal szesc po polsku ale
pewnie tez ich dostac tu nie mozna. Poza pewnei Amazonem... Moj maz do Stanow
leci, myslicie ze tam bedzie? Moze go naciagne na to Niigella Bites. Nie
wszystko tak jak mowie do mnie przemawia z jej propozycji, ale lubie w nich
prostote i szczypte niecodziennosci. Proporcjami i dodatkami lubie sie bawic,
ale po przynajmniej jednorazowym przetestowaniu potrawy, zeby pozniej nie
miec zalu, ze takie paskudztwo mi wyszlo :)

Pozostalych wymienionych w watku nazwisk nie kojarze... No moze poza
Oliverem, cos mi sie majaczy jeden/dwa programy...
Ja tez nie lubie takiego naturalizmu w kuchni (lapki w ciescie, lapki w
miesie, bez mycia rak), ale jestem w stanie przelknac te fragmnety :)

pozdr
yas

12. Data: 2005-09-30 10:35:28

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "turecky " <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Moja klasyfikacja:
> Rick Stein, Antony Thomson, Ainsley Harriott - Premiership
> Jamie Oliver, Ross Burden, James Martin, Brian Turner - Division One

no kochany, jakbys widzial, co ostatnio Anthony wyczynial w "ready steady
cook" to nie wiem czy by z twojej premiership nie wyjechal z hukiem.
babranie lapami, syf wszedzie, zarcie na podlodze itp itd... i jeszcze nie
udalo sie wcale....... fakt, smiesznie bylo

--
pzdr
marta

13. Data: 2005-09-30 11:36:08

Temat: Re: ciasteczka krewetkowe Nigelli - probowaliscie?
Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jescze pytanko - jak sie mniej wiecej ksztaltuja ceny takich surowych
> krewetek?

No, tanie to one nie sa, niestety. O ile dobrze pamietam, to ostatnio za ok.
1/2 kg calkiem duzych (ale nie black tiger) surowych krewetek zaplacilam ok.
40 zl. Ale mysle, ze warto zaszalec, przynajmniej, zeby porownac smakowo z
rozowymi.
Pozdrawiam :)
Joanna

14. Data: 2005-09-30 11:40:55

Od: "Aska" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja nie znalazłam żadnej książki Nigelli w Polsce, nad czym bardzo bardzo
> bardzo ubolewam,

Nie placz dzieweczko :) ! Jezeli czytasz po angielsku - jej ksiazki mozna
kupic w American Bookstor'ach. Ta siec ma sklepy chyba w calej Polsce. Mozna
tam rowniez nabyc ksiazki Jamie'go Oliver'a, ktorego tworczosc jest jedna z
moich ulubionych.
Pozdrawiam
Joanna

15. Data: 2005-09-30 12:06:06

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> tam rowniez nabyc ksiazki Jamie'go Oliver'a, ktorego tworczosc jest jedna z

Na pasku w tvn-style pojawila sie informacja, ze przepisy Nigelli mozna
znalezc w miesieczniku "Glamour". Szczerze mowiac nie kupuje tego pisma, wiec
mic wiecej nie wiem.

pozdr
yas

16. Data: 2005-09-30 15:48:00

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-30 14:06:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aga* skreślił te oto słowa:

> Na pasku w tvn-style pojawila sie informacja, ze przepisy Nigelli mozna
> znalezc w miesieczniku "Glamour". Szczerze mowiac nie kupuje tego pisma, wiec
> mic wiecej nie wiem.

Kiedyś było można znaleźć ;)
W każdym razie w październikowym numerze zero Nigelli, za to kilka jej
przepisów jest w nowej "Kuchni" - ale bez rewelacji, przepisy z programu TV
wydają się być dużo ciekawsze.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

tort sachera
ciasto
Kotlety?
Ciasto ze śliwkami