ciasto filo

1. Data: 2004-06-21 20:47:09

Temat: ciasto filo
Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie można kupić ciasto filo będę wdzięczny za odpowiedż,

1. Data: 2004-06-21 21:04:11

Temat: Re: ciasto filo
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cb7hej$ei7$...@a...news.tpi.pl...
> Gdzie można kupić ciasto filo będę wdzięczny za odpowiedż,

ja powiem tylko ze w Warszawie bywa w dobrych jakosciowo sklepach - w ciemno
powiem ze w Piotrze i Pawle powinno - przechowywane jest mrozone wiec
kierowac sie nalezy do zamrazalnikow. Moze i sklep kolo Samiry ma...gdzies
widziaalm ale nie pomne gdzie :)

"Cytuję za książką "Musaka pod Akropolem" J. Pałęckiej i O. Sobańskiego:
CIASTO "FYLLO"
Składniki:
50 dag mąki
łyżeczka soli
3-4 łyżki oliwy
1/4 litra wody lub 2 jajka i 1/8 litra wody
6 dag mąki
Wykonanie:
Przesiać mąkę do dużej miski, wymieszać z solą. Wlać wąskim strumieniem
oliwę, wygniatając ręką, a następnie w ten sam sposób wlewać wodę lub jajka
dokładnie rozbite trzepaczką z 1/8 l wody. Wyrobić na posypanej mąką
stolnicy, aż ciasto stanie się zwarte i elastyczne. Jeśli byłoby zbyt
miękkie, dodać przesianej mąki. Przykryć ściereczką, zostawić na 20 minut.
Podzielić na osiem kulek i rozwałkować na arkusze grubości papieru.
Wysuszyć, by stwardniało" z portalu kukbuk Izy

agataw

1. Data: 2004-06-21 21:43:43

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cb7hej$ei7$...@a...news.tpi.pl...
> Gdzie można kupić ciasto filo będę wdzięczny za odpowiedż,

portal wyborczej pisze ze w Boni za 30 zlotych

http://www.mylelia.gr/english/recipes.html#12

agataw

1. Data: 2004-06-22 17:03:35

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz wrote:
> Gdzie można kupić ciasto filo będę wdzięczny za odpowiedż,

W 3mieście widziałam w Bomi
magda

mięsko do słoika :)
risotto
XVII w. ciasteczka - z proszkiem czy bez?
Szybka sałatka
Automat do chleba LeCAF BGB 402 - PILNE!!!!