ciasto -izaura?

1. Data: 2005-11-03 14:20:16

Temat: ciasto -izaura?
Od: "atlemurek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze ktos zna przepis na takie ciasto moja mama kiedys robila, to bylo
cos ala murzynek a w srodku sernik?

2. Data: 2005-11-03 17:48:59

Temat: Re: ciasto -izaura?
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "atlemurek" napisał:
> czy moze ktos zna przepis na takie ciasto moja mama kiedys robila, to bylo cos
> ala murzynek a w srodku sernik?

Po pierwsze zanim zadasz pytanie na jakiejkolwiek grupie, to poszperaj
samodzielnie w sieci.
Google da Ci odpowiedź. To nie boli.

ISAURA
spód:
- 25 dag mąki
- 3 łyżki kakao
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- 20 dag masła
- 25 dag cukru
- 4 jajka
- 1 torebka cukru waniliowego
masa serowa:
- 1kg dag białego sera trzykrotnie mielonego
- 4 jajka
- 20 dag cukru
- pół kostki masła

1. spód: Masło roztopić razem z cukrem, cukrem waniliowym i kakao. Wlać 5 łyżek
wody i gotować 5 min, ostudzić, wymieszać z żółtkami, odlać pół szklanki.
2. Resztę wymieszać z mąką, proszkiem do pieczenia i ubitą na sztywno piną z
białek.
3. Masło na masę utrzeć z cukrem, stopniowo dodawać jajka i ser.
4. Ciasto wyłożyć w blasze, rozłożyć na nim masę serową i piec 60 min w 200
stopniach. Wystudzone ciasto polać odłożoną masą kakaową. Posypać cukrem pudrem.

Elwood

Our Knowledge Is Our Power

3. Data: 2005-11-03 17:58:37

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z doświadczenia Ci dopisze że zamiast 25dkg mąki, daj więcej, np. półtorej
szklanki.

-=Elwood=-

"nemo me impune lacessit"

4. Data: 2005-11-04 11:54:53

Od: "Gocha" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> A z doświadczenia Ci dopisze że zamiast 25dkg mąki, daj więcej, np.
półtorej
> szklanki.

Tylko taka mała uwaga: 25 dag mąki to właśnie jest circa półtorej szklanki
(1 szklanka mąki = 170 g)
Pozdrawiam
Gocha

Pańska skórka