jakie ciasto po ceremonii pogrzebowej

1. Data: 2005-11-03 07:20:51

Temat: jakie ciasto po ceremonii pogrzebowej
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety w chwilach smutnych tez trzeba myslec o prozaicznych sprawach:(
Jakie ciasto nadaje sie na poczęstunek po mszy, a przed pogrzebem? Nie
wydaje mi sie, by zadne z kremem tortowe pasowalo, moze keks? doradzcie cos,
bo niestety jutro czeka mnie ta smutna uroczystosc, a wszystkim ktorzy
przyszli chcialabym chociaz podziekowac ciastem. Oczywiscie po pogrzebie
bedzie obiad, ale co do ciast - nie wiem...
MadziaK

2. Data: 2005-11-03 07:45:51

Temat: Re: jakie ciasto po ceremonii pogrzebowej
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <M...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przyszli chcialabym chociaz podziekowac ciastem. Oczywiscie po pogrzebie
> bedzie obiad, ale co do ciast - nie wiem...

Każde sie nada....no moze nie tort z jakims napisem okolicznosciowym .
ale poza tym kazde

Marek

3. Data: 2005-11-03 09:33:57

Od: "Marek Wacek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

My piekliśmy sernik i szarlotkę

4. Data: 2005-11-03 11:35:40

Od: "blabla" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No w sumie to ja tez juz po tej okolicznosci i w restauracji gdzie
zamawialam stype powiedzili ze nie podaje sie ciast z kremem. (powodu nie
znam).
Byl makowiec, sernik , szarlotka..

5. Data: 2005-11-04 15:09:43

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> bedzie obiad, ale co do ciast - nie wiem...

bez dwoch zdan - murzynek.

dietetyczny tort urodzinowy ?
Re: jabłka
Ile to jest
jak zrobić sos słodko-kwaśny taki jak jest w Sfinxie
przepis na dzem z dyni