ciasto na Langosze !!!kto wie

1. Data: 2002-07-15 20:00:49

Temat: ciasto na Langosze !!!kto wie
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak w tytule potrzebuje ciasto na sławne Słowackie(?) lub Węgierskie(?)
Langosze, pomóżcie !

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-07-16 10:20:37

Temat: Re: ciasto na Langosze !!!kto wie
Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yeene <y...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Jak w tytule potrzebuje ciasto na sławne Słowackie(?) lub Węgierskie(?)
> Langosze, pomóżcie !

Tak na przyszłość: jest archiwum grupy i jest google :-)
http://groups.google.com/groups?as_q=langosze&ie=UTF
-8&oe=UTF-
8&as_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=&num=100&hl=pl

Przepis podesłał na grupeWładysław Los :

40 dkg bialej maki pszennej
2 ugotowane i utluczone ziemniaki
3 dkg drozdzy
1 szklanka letniego mleka
cukier
sol
olej

Drozdze rozrobic z 1/ szklanki mleka i odrobina cukru
Make przesiac, wsypac do miski, posrodku zrobic dolek, do ktorego wlac
rozczyn drozdzy, dodda mase z ziemniakow i lyzke oleju, dodac reszte
mleka, sol do smaku i wyrobic ciasto o konsystencji nieco twardszej, niz
na kluski kladzione. Posypac maka i zostawic pod przykryciem, w cieplym
miejscu na godzine. Formowac cienkie placki wielkosci dloni i smazyc na
wrzacym oleju -- poczatkowa pod przykryciem, a po przewroceniu na druga
strone juz bez przykrycia.

1. Data: 2002-07-16 12:42:13

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Oczywiście że jest archiwum ale byłam strasznie niecierpliwa i... i nawet
mam zapisane wszystkie 5 przepisów które udało mi sie skompletować, jeżeli
ktos porzebuje zapraszam!
Pozdrawiam.
Yeene

1. Data: 2002-07-16 17:29:30

Od: "Talka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik turecky <t...@N...poczta.gazeta.pl> w

> [...]
> miejscu na godzine. Formowac cienkie placki wielkosci dloni i smazyc na
> wrzacym oleju -- poczatkowa pod przykryciem, a po przewroceniu na druga

Robiłam kiedys langosze według tego własnie przepisu, wyszły bardzo dobre,
ale w smaku inaczej je troche zapamietałam, w stosunku do oryginału,
alu tu to pewnie nie wina przepisu, a wykonawcy ;-)))
Aneta

1. Data: 2002-07-17 21:07:11

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

!

> Tak na przyszłość: jest archiwum grupy i jest google :-)
> http://groups.google.com/groups?as_q=langosze&ie=UTF
-8&oe=UTF-
> 8&as_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=&num=100&hl=pl

Się muszę pochwalić..
Nalewka orzechowa - jak zrobić?
smalczyk:-)
patisony