ciasto na panini

1. Data: 2006-09-03 20:02:14

Temat: ciasto na panini
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Podczas wakacji we Włoszech jadłam pyszne panini - ale nie te w
bułkach, tylko cienkich, dość mocno naoliwionych, często solonych
tylko po wierzchu, plackach. Czy ktoś może ma na te placki przepis?

2. Data: 2006-09-03 20:17:02

Temat: Re: ciasto na panini
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):
> Podczas wakacji we Włoszech jadłam pyszne panini - ale nie te w
> bułkach, tylko cienkich, dość mocno naoliwionych, często solonych
> tylko po wierzchu, plackach. Czy ktoś może ma na te placki przepis?

poguglaj za chlebkiem pita

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

3. Data: 2006-09-04 22:56:00

Od: "Pistacjusz" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> ha scritto nel messaggio

> poguglaj za chlebkiem pita

Panino - to zwykla kanapka
Piadina - to kanapka robiona z cienkiego placka (bardzo latwo sie go robi)

A moze chodzi ci o focaccie? Ona jest grubsza i bardziej slona.

Pistacjusz

4. Data: 2006-09-05 16:54:55

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pistacjusz napisał(a):
> [...]
> Piadina - to kanapka robiona z cienkiego placka (bardzo latwo sie go robi)
>
> A moze chodzi ci o focaccie? Ona jest grubsza i bardziej slona.

ja nie wiem o co chodzi przedpiszcy, ale na moj gust to
wlasnie Focaccio.

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl