ciasto z galaratką i owocami

1. Data: 2001-09-25 10:08:33

Temat: ciasto z galaratką i owocami
Od: "Swampe" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze dac mi przepis na ciasto z galaretka i owocami? Ciasto nie
moze byc twarde (odpada ciasto kruche), nie moze to byc tez sernik na zimno.
Pozdrawiam,
Swampe

1. Data: 2001-09-25 10:12:41

Temat: Re: ciasto z galaratką i owocami
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Swampe" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze dac mi przepis na ciasto z galaretka i owocami? Ciasto nie
> moze byc twarde (odpada ciasto kruche), nie moze to byc tez sernik na
zimno.

to moze biszkopt i na to reszta towarzystwa?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-09-25 10:47:07

Od: "Swampe" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Swampe" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zimno.
>
> to moze biszkopt i na to reszta towarzystwa?
>
> pozdrawiam
> Basia

Problem polega na tym, ze podczas pieczenia biszkopt mi sie kurczy i odstaje
od tortownicy wiec jak bym wlala galaretke to wycieknie bokami.
Pozdrowienia,
Swampe

1. Data: 2001-09-25 14:54:37

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem polega na tym, ze podczas pieczenia biszkopt mi sie kurczy i odstaje
> od tortownicy wiec jak bym wlala galaretke to wycieknie bokami.
> Pozdrowienia,
> Swampe

Ja nie wiedze w tym problemu,
owoce mozna tak poukladac na krawedzi aby stworzyly cos w postaci muru i
wszystko zalewac gesta galaretka, na pewno sie uda!
pozdrawiam
wielblad

1. Data: 2001-09-25 14:57:47

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Swampe" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Barbara" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Sernik na zimno z jablkami

Ciasto:
3 jajka
90 g cukru
? lyzeczki proszku do pieczenia
torebka cukru waniliowego
90 g maki
40 g roztopionego masla

na mase i do dekoracji:
750 g waniliowego serka homogenizowanego
2 opakowania galaretki cytrynowej
2 duze slodkie jablka
50 g cukru
1 cukier waniliowy

Jajka ubic z cukrem i cukrem waniliowym, az powstanie gesta bialawa masa. Na
ubite jajka przesiac make z proszkiem do pieczenia, dodac roztopione
schlodzone maslo. Calosc wymieszac.

Tortownice natluscic. Mase biszkopotowa przelozyc do tortownicy i wygładzić
powierzchnie, piec około 25- 30 minut w temp. 175 st.C. Biszkopt
przestudzic. Jedno opakowanie galaretki rozpuscic w ? szklanki goracej wody
i odstawic do przestygniecia.
Serek wymieszac z cukrem i cukrem waniliowym. Do masy serowej dodac
tezejaca galaretke i dokladnie wymieszac. Mase rozsmarowac na ciescie i
wstawic do lodowki .
Jablka umyc, osuszyc, wyciac gniazda nasienne. I pokroic w osemki. Drugie
opakowanie galaretki sporzadzic wg przepisu na opakowaniu. Ostudzic. Na
werzchu masy serowej ulozyc jablka i zalac galaretka. Ponownie wstawic do
lodowki. Jesc.

pozdr.
almada

1. Data: 2001-09-25 15:03:25

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W poprzednia wiadomosc wkradly sie znaki zapytania..poprawilam...

Sernik na zimno z jablkami

Ciasto:
3 jajka
90 g cukru
1 / 4 lyzeczki proszku do pieczenia
[...]

przestudzic. Jedno opakowanie galaretki rozpuscic w 1 / 2 szklanki goracej

1. Data: 2001-09-25 15:44:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Bo to zazwyczaj trzeba zaczekac az galaretka jest juz dosc
sztywna, wtedy albo wyleci wielkimi grdulami albo w ogole

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-25 16:30:00

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9opvel$cso$1@news.onet.pl>, Swampe wrote:

> Problem polega na tym, ze podczas pieczenia biszkopt mi sie kurczy i odstaje
> od tortownicy wiec jak bym wlala galaretke to wycieknie bokami.

Jeżleli nie posmarujesz boków tortownicy przed pieczeniem, tylko sam
spód nie powinno to sie stać. Przynajmniej u mnie to się zawsze sprawdza
:-))

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2001-09-25 20:23:12

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

Bo to zazwyczaj trzeba zaczekac az galaretka jest juz dosc
> sztywna, wtedy albo wyleci wielkimi grdulami albo w ogole
---
ROTFL !
te wielkie grdule - coś kapitalnego !!!
:))))
Krysiu, wymyślaj dalej,
mnie na razie udało się na chacie wymyślić 'ścisking'
(znaczenia do wyboru)

--
Zowisia < mailto: z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-09-25 21:00:03

Temat: Re: ciasto z galaratk? i owocami
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Bo to zazwyczaj trzeba zaczekac az galaretka jest juz dosc
>---
>ROTFL !
>te wielkie grdule - co? kapitalnego !!!
>:))))
>Krysiu, wymy?laj dalej,
>mnie na razie uda?o si? na chacie wymy?li? '?cisking'
>(znaczenia do wyboru)

Zowisiu - zyjesz cale zycie i znasz slowa grdulic - zgrdulone
ubranko to takie jak psu z gardla, no i tak poslizgiem niejako da
sie to przytoczyc w kuchni...jak inaczej nazwac galarete w takim
stanie, no??

scisking
Krysia
K.T. - starannie opakowana

Dom letniskowy na sprzedaz
:)
relacja ze spotkania w Gdansku w galerii
Buleczki cynamonowe
Pudding z kaszy mammy