ciaza

11. Data: 2002-05-21 14:02:38

Temat: Re: ciaza
Od: "Piotrek Z." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Recently Jolanta Pers wrote:
> Jak ma coś do powiedzenia, to może. Ale jak każdy zacznie odpowiadać na każde
> pytanie "Też miałam taki problem ale spytaj lekarza", której to odpowiedzi
> wartość informacyjna jest przyzerowa, to utoniemy w śmieciach.
>
> JoP
>
> P.S. Tnij cytaty.

Póki co sama sporo naśmieciłaś.
A skoro tak się czepiasz netykiety, to dowiedz się, że zgodnie z nią
powinnaś "przepisowo" oddzielać sygnaturkę.
--
Piotrek

12. Data: 2002-05-21 14:07:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek Z. <b...@b...pl> napisał(a):

> Póki co sama sporo naśmieciłaś.

Gdzie, gdzie, pooookaż?

> A skoro tak się czepiasz netykiety, to dowiedz się, że zgodnie z nią
> powinnaś "przepisowo" oddzielać sygnaturkę.

Sygnaturkę wstawia portal Gazety i nie mam na nią wpływu.

JoP

13. Data: 2002-05-21 14:14:35

Od: "Piotrek Z." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Recently Jolanta Pers wrote:
> Gdzie, gdzie, pooookaż?

Chodzi mi o Twoje posty w tym wątku.

> Sygnaturkę wstawia portal Gazety i nie mam na nią wpływu.
>
> JoP

Pisze wlasnie o Twojej sygnaturce, gdybys ja poprawnie oddzielila moj
czytnik by ja wycial, a tak...;-)
--
Piotrek

14. Data: 2002-05-21 14:26:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek Z. <b...@b...pl> napisał(a):

> Chodzi mi o Twoje posty w tym wątku.

Och, wina moja nie jest większa niż pozostałych babulących. Osobiście pewną
dozę babulenia dopuszczam, jeśli ciekawa. Wypowiedź posiadaczki
pretensjonalnego nickam cech bycia ciekawą nie nosiła.

^^^^^
> Pisze wlasnie o Twojej sygnaturce, gdybys ja poprawnie oddzielila moj
> czytnik by ja wycial, a tak...;-)

O tym co podkreślone? To _nie_ jest sygnatura w rozumieniu netykiety, tylko
podpis i nie mam zamiaru jej niczym oddzielać. Stosowanie podpisu przed
sygnaturką właściwą jest powszechnie stosowane i nic mi nie wiadomo, żeby
było nieetykietalne. Pisząc z portalu Gazety nie wstawiam sygnatury, bo dwa
grzyby w barszcz to za dużo, zaś pisząc za pomocą normalnego czytnika newsów
wstawiam podpis _oraz_ poprawnie oddzieloną sygnaturę z URLem i adresami
mailowymi. Przez moje ponad 5 lat na newsach nikt się to tego nie przyczepił,
więc czep się tramwaju, skoro lubisz.

JoP

15. Data: 2002-05-21 14:30:35

Od: Harry Haller <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 May 2002 14:26:19 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
<j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

[ciach]

Gada gada gada jonce guowy
Gada gada gada jonce guowy

:))))))))))))))))
--
Harry Haller
___________________________

16. Data: 2002-05-21 14:44:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harry Haller <h...@i...pl> napisał(a):

> On Tue, 21 May 2002 14:26:19 +0000 (UTC), "Jolanta Pers"
> <j...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:
>
> [ciach]
>
> Gada gada gada jonce guowy
> Gada gada gada jonce guowy

Nie sposób nie przyznać Ci racji. OK, EOTuję się z tego wątku, miło było.

JoP

17. Data: 2002-05-21 14:49:10

Od: "Piotrek Z." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Recently Jolanta Pers wrote:
> dozę babulenia dopuszczam, jeśli ciekawa. Wypowiedź posiadaczki
> pretensjonalnego nickam cech bycia ciekawą nie nosiła.

Podobnie jak Twoja ;-)

> O tym co podkreślone? To _nie_ jest sygnatura w rozumieniu netykiety, tylko
> podpis

Aaa, podpis. Zdawalo mi sie, ze "signature" to wlasnie podpis,
to z angielskiego chyba...

> więc czep się tramwaju, skoro lubisz.

Ten fragment zostawiam dla Ciebie, a propos Twoich postów ;-)

Na dziś kończę o tej ciąży...
--
Piotrek

18. Data: 2002-05-21 19:36:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek Z. napisał(a) w wiadomości: ...

>Podobnie jak Twoja ;-)

Miała walor wychowawczy oraz informacyjny. Skoro z zasady nie mówisz
ludziom, że coś robią źle, bo to nudne, to nie chciałabym spotkać na ulicy
(ani w ogóle) Twoich (ewentualnych) dzieci.

>Aaa, podpis. Zdawalo mi sie, ze "signature" to wlasnie podpis,
>to z angielskiego chyba...

Taaa, a pollution to polucja.

>Ten fragment zostawiam dla Ciebie, a propos Twoich postów ;-)

A zostaw co chcesz, u mnie lądujesz w KFie, przemądrzały anonimku.
(Stanowczo muszę w pracy dokonfigurować XNewsa i zabrać się za aktualizację
killfile'a i scorefile'a, za dużo wariatów, trolli i lameriady przychodzi,
żeby warto było to mimowolnie oglądać.)

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

19. Data: 2002-05-21 19:38:32

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

kasia wrote:

> Kiedy najwczesniej mozna stwierdzic ciaze na podstawie badania USG. Ktoremu
> tygodniowi ciazy odpowiada pecherzyk ciazowy wielkosci 14mm.

1. W badaniu dopochwowym w 3 tyg.
2. ok. 5 tyg. ( to z normogramu , wiec niezbyt dokladnie.)
Vlad

20. Data: 2002-05-22 09:41:44

Od: "Agnieszka" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Męczysz wszystkich, może czas zmienić grupę.

http://www.gazeta.pl/usenet/

Lion Kids
ortodonta w Warszawie
szpiczak? i co dalej?