ciche dni?

21. Data: 2002-08-23 22:20:09

Temat: Odp: ciche dni?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak5tqf$1bl$...@n...onet.pl...
> Czy ja dobrze zrozumiałem bijesz lub znecasz sie nad swoim TŻ ???

nie można nawet pomarzyć? :-)

Sandra

22. Data: 2002-08-23 22:20:15

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> OOOO trzeba zadzwonic na niebieska linie.

Dobrze, że na niebieską linie a nie do gorszej połowy mojego życia :-))

Sandra

23. Data: 2002-08-24 06:03:46

Temat: Re: ciche dni?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> hasełko :)
> >

> Co preferujesz, bodziec wstrząsem elektrycznym czy cukierek?
> Biedny ten twój, oj biedny:-((, taki odruchowy. Czy zdajesz
> sobie sprawę, że hasełko na daną reakcję może nieumyślnie
> zadać ktoś przypadkowy i może to ponieść daleko idące
> skutki?
> Sokrates

Ja się obawiam Darku, że ty nie doceniasz JoJo ;))))

Andrzej

24. Data: 2002-08-24 06:09:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)) A ja Wam powiadam, że facet jak nie dostanie w poniedziałek w łep to
> głupi chodzi cały tydzień ...

Zgadzam się w zupełności pod warunkiem że wyrzucimy słowa "w łep" ;))))))

Taka mi się sposobność nadarzyła do wyjaśnienia dlaczego czasem nie zgadzam
sie z Tobą w 100% ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

25. Data: 2002-08-24 06:10:31

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sandra wyklawiaturzył(a):
> Dobrze, że na niebieską linie a nie do gorszej połowy mojego życia :-))

Nie wiem co masz na mysli, ale w domyslach przychodzi mi do glowy:
_tesciowa_ .

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

26. Data: 2002-08-24 06:56:37

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ak77i8$nnp$1@news.onet.pl...

> Ja się obawiam Darku, że ty nie doceniasz JoJo ;))))

Jeśli jego kontakty ze światem zewnętrzym leżą wyłącznie w
rękach JoJo, to faktycznie nie doceniam jej zupełnie:-)))
Sokrates

27. Data: 2002-08-24 06:59:28

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ak77s7$o0o$1@news.onet.pl...

> Zgadzam się w zupełności pod warunkiem że wyrzucimy słowa
"w łep" ;))))))

A w to miejsce wstawimy "wiele przyjemności" lub "dużo
seksu"
Sokrates

28. Data: 2002-08-24 07:49:56

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w to miejsce wstawimy "wiele przyjemności" lub "dużo
> seksu"

Dla osób mniej domyślnych faktycznie można tam coś wstawić, ale dla osób o
dużej fantazji niedopowiedzenie które sugerowałem może być możliwością
wykazania się swą inwencją :))))))

Andrzej

29. Data: 2002-08-24 07:55:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli jego kontakty ze światem zewnętrzym leżą wyłącznie w
> rękach JoJo, to faktycznie nie doceniam jej zupełnie:-)))

Trudno mi to zdefiniować ale myślałem o czymś dużo bardziej pozytywnym niż
wydaje mi sie że Ty myślisz. I chyba ma to troche związek z samodzielnym
(czasem)sterowaniem statkiem z twojego wątku o modelach rodziny, którym sie
przecież chlubiłeś :)

Andrzej

30. Data: 2002-08-24 08:50:43

Od: "jacek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora