Re: cidrex

From: "Mancer" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: cidrex
Date: Mon, 17 Jan 2005 13:55:00 +0100

Dorota <d...@p...fm> napisał(a):

> Jeśli możesz to napisz gdzie takie środki można dostać . Dziękuję.

Odżywkę białkową to kupisz dosłownie wszędzie. Z pozostałymi
jest znacznie trudniej. W ogóle jeśli chodzi o te bardziej
zaawansowane środki, to jesteśmy 100 lat za murzynami. Jeśli
nawet uda się dostać w sklepie z odżywkami dla sportowców,
to są cholernie drogie.
Jeden z największych zagramanicznych sklepów:

http://1fast400.com/ Sporo opisów i opinii klietów.

Zapewne zainteresuje cię kategoria "Weightloss" ;-) Ja tu nigdy
nie kupowałem. Jest bardzo tanio, ale trzeba mięć kartę kredytową.
Podobno też są problemy z wysyłką do Polski. Czasem na paczkę
trzeba czekać 3-4 miesiące, a zdarza się tez że przesyłki giną :(

Ja większość supli dla siebie i znajomych kupuje w tym sklepie:

http://www.suple.us/index.php?cmd=9&t=1&id=1118

Wybierz po lewej kategorię "spalacze tłuszczu". Być może
trzeba się najpierw zarejestrować żeby widoczne były
wszystkie produkty - już nie pamiętam.

Zobacz opis "Thermal PRO". Oprócz marketingowego
bełkotu, jest więcej trochę napisane o spalaczach,
działaniu i przeciwwskazaniach.

To sklep polsko-amerykański. Ceny sporo wyższe niż na faście.
Ale i tak nikt w Polsce nie ma niższych. Zawsze paczki dochodziły
i było w nich to co trzeba. Płatne przy odbiorze. No i obsługa w
języku polskim. Zresztą jak przejrzeć archiwum, to często się
ten sklep pojawia :)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz