cidrex

1. Data: 2005-01-15 21:28:28

Temat: cidrex
Od: "Kasia" <k...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka łyka od jakiegoś czau Cidrex i twierdzi, że bardzo jej pomaga i
schudła już kilka kilo, czy macie jakieś doświadczenia z tymi pastylkami?
Pozdrawiam Kasia

2. Data: 2005-01-16 17:32:25

Temat: Re: cidrex
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@h...com> napisał(a):

> Koleżanka łyka od jakiegoś czau Cidrex i twierdzi, że bardzo jej pomaga i
> schudła już kilka kilo, czy macie jakieś doświadczenia z tymi pastylkami?

Według mnie obiektywna skuteczność "odchudzająca" na ~poziomie chromu.
I trochę niższa niż skuteczności zielonej herbaty ;-D Działanie w
większości opiera się na placebo. Ogromny plus to niska cena.

Ja w ogóle takimi preparatami nie zawracał bym sobie głowy. Zwłaszcza,
że jest wiele lepszych (znacznie skuteczniejszych!!) preparatów.

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

3. Data: 2005-01-16 19:31:46

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Ja w ogóle takimi preparatami nie zawracał bym sobie głowy. Zwłaszcza,
> że jest wiele lepszych (znacznie skuteczniejszych!!) preparatów.

A jakie preparaty polecasz?? a może jakieś połączenia??
pozdrawiam Ula

4. Data: 2005-01-16 23:17:19

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula <u...@g...pl> napisał(a):

> A jakie preparaty polecasz?? a może jakieś połączenia??

Nie wiedząc nic o wieku, wadze, wymiarach, sposobie
odżywiania,czy i jak wcześniej się odchudzałaś i o
ew. problemach zdrowotnych, ile chcesz spalić, gdzie
ten tłuszcz jest umiejscowiony itp., itd., to niestety
nie mogę nic konkretnie polecić. Zawsze do sprawy
trzeba podejść indywidualnie. Nie ma uniwersalnej
recepty. Niektóre środki mimo że bardzo skuteczne,
to mogą powodować trochę skutków ubocznych.

Czasami trzeba by się na początku skupić na podkręceniu
metabolizmu, a nie na samej walce z tłuszczem.

O środkach wspomagających odchudzanie można by spokojnie
pracę magisterską napisać. Wszystkie te sa dostępne bez
recepty jako "dietetyczne środki spożywcze" ;-). Wszystkie
też działają bardzo skutecznie. Niektórych nie ma oficjalnie
w Polsce i można dostać jedynie "spod lady" w "dobrych
sklepach dla sportowców" ;-). Albo można zamówić
(bez większych problemów) ze sklepów internetowych.

Trzeba jednak pamiętać że *dobra* (to nie znaczy
głodówka <1000kcal !!) dieta to podstawa. Te środki to
tylko dodatek do niej. Jednak bardzo ułatwiający i
uprzyjemniający chudnięcie.

Ogolenie godne polecenie są te które podwyższają przemianę
materii lub są antagonistami receptorów ( odblokowują pokłady
tłuszczu. Znacznie łatwiej tkanka rozpada się i idzie "do
spalenia")

W skrócie:

L-karnityna - nic nie warta.

Odżywki białkowe - duża ilość białka w pożywieniu, przyśpiesza
przemianę materii. Pomagają nieco zredukować kcal. Na tym opierają
się mi. "systemy" Herbalife. Zwykłe "białeczka" dla sportowców są
od nich zdecydowanie tańsze i lepsze ;-)

Guggulesterony - pobudzają tarczycę, podkręcają przemianę materii.
Bardzo bezpieczne. ("T3" firmy SAN, Guggulbolic )

Diiodothyronina - hormon tarczycy T2. Przyśpiesza metabolizm.
W zalecanych dawkach skuteczny, ale i zupełnie bezpieczny.
(Thyrocuts, TRx)

Efedryna i spalacze ECA - Ogranicza apetyt, dodaje energii,
przyśpiesza przemianę materii, dodatkowo jest antagonistą
receptorów beta 2 (głównie). Środek bardzo skuteczny, wiele
osób zrzuca na tym średnio 6-12kg w miesiąc. Można nawet
trochę schudnąć w ogóle bez ćwiczeń ;-) Ale tylko dla ludzi
ze zdrowym sercem, bez nadciśnienia, chorób nerek, cukrzycy...
(Thermal Pro, Hydroxycut, itp)

Spalacze bez Efedryny - dużo słabsze od ECA w działaniu i
łagodniejsze. (Tight!, Xenadrine EFX, polskie wynalazki są
przy niech kiepskie )

Johimbina - afrodyzjak ;-). Ale i antagonista receptorów alfa2.
Odblokowuje i powoduje rozpad tłuszczu w typowo kobiecych
miejscach - dolnej części brzucha, pupie, udach.

Spalacze miejscowe - zazwyczaj oparte na johimbinie/kofeinie.
Atakują jednak jedynie wybrane przez nas pokłady tłuszczu.
Nie powodują praktycznie efektów ubocznych. (Lipo derm Ultra,
Lipo derm Y, Ab Solved)

Środki oddziaływujące na lepitynę - Zwiększają ilość/wrażliwość
na ten hormon. Organizm zaczyna się zachowywać jak u ektomorfika.
W ogóle praktycznie przestaje odkładać tłuszcz. Wszystko co zjesz
kieruje do spalenia. Dodatkowo ogranicza apetyt, wywołuje uczucie
sytości i ogranicza procesy kataboliczne. Super efekty,praktycznie
brak środków ubocznych. Trochę drogi i trudno dostać w Polsce.
( LeptiGen rebirth, LeptiGen mass, LeptiGen Basic )

Zdrowe tłuszcze - nie stosowałem.. jeszcze ;-) więc się nie
wypowiem. (Sesathin, Triple Strenght Fish Fats,Lipidex )

inne odchudzacze warte wspomnienia:

Leki typ Meridia, adipex - jedynie hamują apetyt. Nie polecam.
W czasie stosowania głodzisz się, tylko tego nie odczówasz.
Metabolizm zwalnia i po odstawieniu jojo gwarantowane.

Leki dla astmatyków - clen, sally ;-) Podobne w działaniu do ECA,
ale znacznie większe skutki uboczne. Drżenie rąk, mocno obciążają
serce. Nie polecam.

Ufff. już nie przynudzam ;-) jak chcesz coś wiedzieć więcej to
zapraszam na priva.

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

5. Data: 2005-01-17 08:54:15

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serce. Nie polecam.
>

> Ufff. już nie przynudzam ;-) jak chcesz coś wiedzieć więcej to

Chylę czoła przed taką wiedzą. A co sądzisz o preparatach typu czerwona
lub zielona herbata w kapsułkach albo kapsułki CLA?
Ula.

6. Data: 2005-01-17 08:56:09

Od: "Ula" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> serce. Nie polecam.
>

> Ufff. już nie przynudzam ;-) jak chcesz coś wiedzieć więcej to

A stosowanie błonnika przy odchudzaniu??

7. Data: 2005-01-17 09:37:10

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Atakują jednak jedynie wybrane przez nas pokłady tłuszczu.
> Nie powodują praktycznie efektów ubocznych. (Lipo derm Ultra,

Jeśli możesz to napisz gdzie takie środki można dostać . Dziękuję.
Pozdrawiam
Dorota

8. Data: 2005-01-17 10:47:37

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> A stosowanie błonnika przy odchudzaniu??

Litości! Tnij!!!
Pozdrawiam, Agata

9. Data: 2005-01-17 12:55:00

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <d...@p...fm> napisał(a):

> Jeśli możesz to napisz gdzie takie środki można dostać . Dziękuję.

Odżywkę białkową to kupisz dosłownie wszędzie. Z pozostałymi
jest znacznie trudniej. W ogóle jeśli chodzi o te bardziej
zaawansowane środki, to jesteśmy 100 lat za murzynami. Jeśli
nawet uda się dostać w sklepie z odżywkami dla sportowców,
to są cholernie drogie.
Jeden z największych zagramanicznych sklepów:

http://1fast400.com/ Sporo opisów i opinii klietów.

Zapewne zainteresuje cię kategoria "Weightloss" ;-) Ja tu nigdy
nie kupowałem. Jest bardzo tanio, ale trzeba mięć kartę kredytową.
Podobno też są problemy z wysyłką do Polski. Czasem na paczkę
trzeba czekać 3-4 miesiące, a zdarza się tez że przesyłki giną :(

Ja większość supli dla siebie i znajomych kupuje w tym sklepie:

http://www.suple.us/index.php?cmd=9&t=1&id=1118

Wybierz po lewej kategorię "spalacze tłuszczu". Być może
trzeba się najpierw zarejestrować żeby widoczne były
wszystkie produkty - już nie pamiętam.

Zobacz opis "Thermal PRO". Oprócz marketingowego
bełkotu, jest więcej trochę napisane o spalaczach,
działaniu i przeciwwskazaniach.

To sklep polsko-amerykański. Ceny sporo wyższe niż na faście.
Ale i tak nikt w Polsce nie ma niższych. Zawsze paczki dochodziły
i było w nich to co trzeba. Płatne przy odbiorze. No i obsługa w
języku polskim. Zresztą jak przejrzeć archiwum, to często się
ten sklep pojawia :)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

10. Data: 2005-01-17 14:32:01

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula <u...@g...pl> napisał(a):

Tnij posty !!!

> A stosowanie błonnika przy odchudzaniu??

Błonnik cudów nie czyni, ale dobrze mieć go trochę w diecie ;-)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

ładujemmy n tytaniie
Dieta wątrobowa