nielaczenie produktow

1. Data: 2005-01-13 10:31:24

Temat: nielaczenie produktow
Od: "Mootant" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Niejednokrotnie spotkalem sie w roznych dietach z nakazem nielaczenia
pewnych produktow (grup produktow). Niektore diety wrecz sie o na tym
opieraja.

Moja prosba: czy moglibyscie mi wskazac gdzie szukac informacji na ten
temat, ewentualnie jak sie te diety nazywaja. Cos o co moglbym sie zaczepic.

ps. nie chodzi mi tylko o spostrzezenia typu: nielacz wegli (zwlaszcza tych
z IG <35) z tluszczem, czy nie lacz tluszczy z owocami, a o cos bardziej
kompletnego

pozd.

2. Data: 2005-01-13 10:59:49

Temat: Re: nielaczenie produktow
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mootant napisał(a):

> Moja prosba: czy moglibyscie mi wskazac gdzie szukac informacji na ten
> temat, ewentualnie jak sie te diety nazywaja. Cos o co moglbym sie zaczepic.

dieta niełączenia ; dieta Haya

szukac na google

pozd
WiRAHA

3. Data: 2005-01-14 13:15:44

Temat: Odp: nielaczenie produktow
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mootant <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ps. nie chodzi mi tylko o spostrzezenia typu: nielacz wegli (zwlaszcza
tych
> z IG <35) z tluszczem, czy nie lacz tluszczy z owocami, a o cos bardziej
> kompletnego

Starsze wydanie "Oczyszczania organizmu" G.P.Małachowa. Połowa książki to
rozdział pt. Prawidłowe odżywianie i o łączeniu jest tam bardzo obszernie
opisane.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

o mięsie ponownie
Jak łatwo zarobić 100 zł...
Jak łatwo zarobić 100 zł...
o mięsa _nie_jedzeniu
Piwo w diecie :) Jakies tam moje amatorskie spostrzezenia.