o mięsie ponownie

1. Data: 2005-01-13 08:18:09

Temat: o mięsie ponownie
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,24903
57.html?skad=rss

"W Polsce mimo wprowadzonego w listopadzie 2003 r. zakazu wykorzystywania
mączki w paszach dla zwierząt gospodarskich (krów, świni, owiec, kóz)
rolnicy nadal to robili. Kupowali mączki jako tzw. polepszacze gleby i
mieszali je z paszą."

Reasumując trafiajace do mnie argumenty przeciw jedzeniu mięsa:
- zwierzęta karmione są paszami pochodzenia zwierzęcego,
- faszerowane są za życia antybiotykami, sterydami,
- produkcja zatruwa środowisko i po prostu mi śmierdzi,
- już po zabiciu mięso dalej jest faszerowane różnym gównem
(konserwanty, przyprawy, emulsja majaca za zadanie zwięszenie ciężaru
produktu),
dochodzę do wniosku, że można zjeść mięso, ale własnoręcznie uchodowane
i ubite. ;-)