cięcie cesarskie na życzenie

11. Data: 2003-08-15 10:57:49

Temat: Re: cięcie cesarskie na życzenie
Od: "James Bond" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bhidps$els$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "James Bond" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

naturalnego,jezeli
> nie
>

> większość cesarskich cięć wykonywana jest w tej chwili w znieczuleniu
> zewnątrzoponowym. kobieta jest cały czas przytomna i jeśli nie ma
> przeciwwskazań dostaje dziecko na brzuch już w trakcie cięcia...
> pozdrawiam,
> iza

Hmm, zgadza sie znieczulenie zewnatrzoponowe jest lagoniejsze ale
nudnosci,wymioty,odretwienie,bole miesni
stawow,migrena,miejscowy i tymczasowy paraliz.nawet do 36godzin
tez bardzo czesto wystepuja.
Zrozumcie,ze ingerencja w czlowieka powoduje roznego rodzaju
perturbacje w pozniejszym czasie,dlatego jestem za porodem naturalnym,
jezeli jeszcze raz podkreslam nie ma do tego przeciwskazan!
Pozdrawaim
JB

12. Data: 2003-08-15 10:59:33

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusja na temat cesarskiego cięcia kilka wątków wcześniej. ja jedynie
proszę o namiary na szpital. nic więcej. żadnych komentarzy, pytań i
sugestii. adres, telefon i tyle...

z góry dziękuję,
iza

13. Data: 2003-08-15 11:01:13

Od: "James Bond" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał
> wiadomości news:bhido0$eib$1@news.onet.pl...

> rzeczywiście, kobiety po naturalnym nie cierpią w ogóle. co z tego, że
mają
> pęknięte krocze i nadwyrężone mięśnie pochwy - w końcu urodziły
naturalnie,
> co im wszystko rekompensuje...

Wiesz co sie dzieje jak "nastapily trudnosci" w znieczuleni pacjenta
zewnatrzoponowo i czym to sie moze skonczyc wiec nie bede tlumaczyl,ale
to nawet nie o to chodzi.
Wszystko zaczyna sie jeszcze na dlugo przed porodem i wtedy powinna
zostac wybrana metoda porodu.
Jezeli np.kobieta ma waska miednice to wiadomo do czego tomoze doprowadzic
wiec wszystko,z reszta jak zwykle odnosci sie
tylko i wylacznie do rzetelnej i prawidlowej diagnozy,zeby pozniej
nic nie bylo pekniete i nadwyrezone.
Pozdrawiam
JB

14. Data: 2003-08-15 11:01:53

Od: "James Bond" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dyskusja na temat cesarskiego cięcia kilka wątków wcześniej. ja jedynie
> proszę o namiary na szpital. nic więcej. żadnych komentarzy, pytań i
> sugestii. adres, telefon i tyle...

A skad jestes wogole?Bo chyba troche tego jest!:)
Pozdro
JB

15. Data: 2003-08-15 11:08:28

Od: "James Bond" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sveana=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bhie6j$fjf$1@news.onet.pl...
> "James Bond" <b...@w...pl> skrev i meddelandet

naturalnego,jezeli

> Masz zupelna racje. Urodzilam naturalnie dwoch chlopakow i uwazam, ze jest
> to najlepszy sposob.

Bardzo ladnie sie rozpisalas na ten temat,jednak wiesz jacy sa ludzie....
Jestem w miare kulturalnym czlowiekiem wiec powiem,ze jak sie uprze to sie
uprze i nic nie pomoze,nawet argumenty badania itede!
Pozdrawiam Cie
JB

16. Data: 2003-08-15 11:13:18

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
naturalnego,jezeli

> Masz zupelna racje. Urodzilam naturalnie dwoch chlopakow i uwazam, ze jest

a skąd wiesz, jeśli nie rodziłaś przez cesarkę?

> nie
>
> Istnieje jeszcze sporo zagrozen dla samego dziecka....
> A wiecej tu:
> http://www.childbirth.org/section/risks.html

zagrożenia dla dziecka z podanego linku dotyczą głównie rozwiązania tą drogą
ciąży zagrożonych. dlatego dzieci mają problemy z oddychaniem, niskie noty w
skali Apgar. nacięcia płodu zdarzają się niezwykle sporadycznie, a jeśli
chodzi o możliwość przedwczesnego porodu wiele kobiet przychodzi do szpitali
zmartwionych, że przenosiły już ciążę i co się wtedy robi? podaje oksytocynę
by wywołać poród... po czym okazuje się, że ich termin został źle wyznaczony
i dziecko jest wcześniakiem. spotkało to moją ginekolog. co prawda lata
temu, ale tak też się zdarza. a jeśli chodzi o dzisiejsze metody określania
wieku płodu to chyba podstawą jest USG, które określa stan rozwoju dziecka
bazując na konkretnych wymiarach takich jak długość kości udowej, średnica
główki, etc. i takie właśnie USG robi się tuż przed cesarką planowaną by
sprawdzić czy to już czas...

a jakie zagrożenia czekają na dziecko w czasie porodu naturalnego? ktoś z
was dotarł do takich wiadomości? ja tak. i są o wiele większe...

iza

17. Data: 2003-08-15 11:16:25

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> >
> A skad jestes wogole?Bo chyba troche tego jest!:)
> Pozdro
> JB

przeczytaj początek tego wątku. jasno i wyraźnie - Warszawa.

iza

18. Data: 2003-08-15 11:20:08

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mary" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "James Bond" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie nie chciałaby cierpieć w czasie porodu. Ja też tak zrobię kiedy
> przyjdzie czas.
> Pozdrawiam

Boże, znalazł się ktoś kto rozumie. dziękuję za wsparcie. momentami nie mam
już siły tłumaczyć...
iza

19. Data: 2003-08-15 11:31:35

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> czy ktoś z was może dać mi namiary na jakiś szpital położniczy w Warszawie
> którym dokonuje się cesarskich cięć na życzenie kobiety, tzn. nie ma
> konieczności przedstawienia tam żadnego papierka zaświadczającego o
> wskazaniach medycznych. nie interesują mnie kliniki prywatne.
>
> pozdrawiam,
> iza

"primum non nocere" po pierwsze nie szkodzić....
Żaden szanujący się lekarz nie zrobi cc, bo tak chce pacjentka. Poród
zabiegowy to olbrzymia ingerencja w naturę, i o ile nie ma przeciwwskazań do
porodu naturalnego, to nie powinien on mieć miejsca....
To normalne, że boisz się długiego bólu, cierpienia.... Ale przy cc
nacierpisz się znacznie bardziej. I choć może moment przyjścia na świat
dziecka przez cc jest rzeczywiście nie bolesny, tak następne dni, tygodnie
będą dla ciebie ciężkie i nieprzyjemne.
Wystarczy zajrzeć na oddział położniczy - bez problemu odróżni się
dziewczyny, które rodziły naturalnie i te po cc... I po cc leżysz ok 7 dni w
szpitalu (gdy nie ma żadnych powikłań), po porodzie naturalnym trzecia
doba - do domku...
Ja rodziłam raz, bałam się bólu, że sobie nie poradzę.... I też przez pewien
czas myślałam, że o cc bardzo uprościłoby sprawę...
Ale jak przyszło co do czego, uzmysłowiłam sobie, że muszę pomóc przyjść na
świat mojemu dziecku. Bardzo pomogło mi znieczulenie zewnątrzoponowe, ale
przede wszystkim pomogła mi obecność męża...
No i ta chwila, gdy po raz pierwszy usłyszałam płacz mojego synka,
przytuliłam go... wtedy naprawę odnajduje się sens cierpienia...
Zastanów się jeszcze nad swoją decyzją - rozważ możliwość znieczulenia
porodu i obecność męża lub innej, bliskiej Ci osoby... A naprawę poradzisz
sobie... Na kogo ma liczyć Twoje dziecko, jak nie na Ciebie?
Pozdrawiam.
Jola

20. Data: 2003-08-15 11:43:31

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jakie zagrożenia czekają na dziecko w czasie porodu naturalnego? ktoś z
> was dotarł do takich wiadomości? ja tak. i są o wiele większe...

Mylisz podstawowe rzeczy :(((
W tej chwili, na dziecko, w czasie PRAWIDŁOWO prowadzonego porodu nie
czekają żadne niebezpieczeństwa.
W razie jakichkolwiek przesłanek, że coś niedobrego dzieje się z dzieckiem
(np na podstawie badania KTG, czy oksymetrii krwi płodowej), nawet, gdy ze
strony matki poród postępuje jak najbardziej prawidłowo, natychmiast
wykonywana jest cesarka...
Nie chcę być złośliwa, ale już nia żyjemy w średniowieczu...

Jola

Uzadlilo mnie w jezyk
pryszcz pryszcza goni :D
Jak domowym sposobem leczyc problemy z pecherzem moczowym
szukam pomocy - lysienie plackowate
co na poprawe pamieci?