cięcie forsycji

1. Data: 2010-06-08 16:35:19

Temat: cięcie forsycji
Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Wyczytałam w internecie, że cięcie forsycji najlepiej wykonać po kwitnieniu.
Natmiast forsycja cięta latem w następnym roku nigdy nie zakwita. Czy o tej
porze można jeszcze przyciąć forsycję, czy nie będzie za późno?
Pozdrawiam. Viena

2. Data: 2010-06-12 20:28:33

Temat: Re: cięcie forsycji
Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "viena" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kwitnieniu. Natmiast forsycja cięta latem w następnym roku nigdy nie
> zakwita. Czy o tej porze można jeszcze przyciąć forsycję, czy nie będzie

Hello:) No to dzisiaj ścięłam tą forsycję:) Jak w przyszłym roku nie
zakwitnie będzie na Was:D
Pozdr.Viena

3. Data: 2010-06-13 10:56:27

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hello:) No to dzisiaj ścięłam tą forsycję:) Jak w przyszłym roku nie
> zakwitnie będzie na Was:D

Hejka. Skoro ją ścięłaś to na pewno nie zakwitnie. :-(
Pozdrawiam nieodwracalnie Ja...cki

4. Data: 2010-06-13 13:38:43

Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Skoro ją ścięłaś to na pewno nie zakwitnie. :-(
> Pozdrawiam nieodwracalnie Ja...cki

Sorki, przycięłam:) tak do wysokości płotu (1,5m). Cięcie było jednak
solidne, bo krzew osiągnął już ok.3 m wysokości. Po prostu nie można było
już patrzeć na te chaszcze. Pytałam Was o porę cięcia, ponieważ od 10 lat ta
forsycja prawie nigdy nie kwitnie. Przycinana jest jednak bardzo różnie, w
zależności od tego kto ma dla niej czas.
Pozdr. Viena

5. Data: 2010-06-13 13:41:04

Od: "viena" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

forsycja prawie nigdy nie kwitnie. Przycinana jest jednak bardzo różnie, w
zależności od tego kto ma dla niej czas.

ślimaki, ratunku!
palma do ogrodu
Rzodkiewka
Grupa dyskusyjna OGRODY.COM