ciekawa salatka?

1. Data: 2000-10-25 07:44:33

Temat: ciekawa salatka?
Od: "Anna" <p...@m...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Kiedys jadlam ciekawa salatke, byc moze ktos z was ma przepis. Wygladala jak
kawalek ciasta, dolna warstwe stanowil tunczyk z cebulka, jajkiem i czyms
jeszcze, kolejna warstwa to najprawdopodobniej majonez, calosc posypana byla
drobno startym zoltkiem z jajka, wygladajacym jak kurszonka na ciescie.
Tajemnice dla mnie stanowi konsystencja tej salatki, nalezalo ja pokroic na
kawalki jak ciastko, przy czym nie rozsypywala sie, trzymala sie w kawalku.
Sorry za nie zbyt jasny opis. Salatka byla przepyszna :))
Moze macie jakies propozycje

Pozdrowienia
Ania

1. Data: 2000-10-25 08:32:54

Temat: Re: ciekawa salatka?
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a) w wiadomości: <8t62e7$m4c$1@blurp.memax.krakow.pl>...
> [...]
>kawalki jak ciastko, przy czym nie rozsypywala sie, trzymala sie w kawalku.
>Sorry za nie zbyt jasny opis. Salatka byla przepyszna :))

A moze byl to tort kanapkowy?
Nie bylo tam czasem jakiegos chleba pomiedzy?

Marek

1. Data: 2000-10-25 09:58:46

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <p...@m...krakow.pl> wrote in message
> [...]
kawalku.
> Sorry za nie zbyt jasny opis. Salatka byla przepyszna :))

Moze mowisz o tej salatce:

Skladniki
10 dkg sera zoltego
5 ugotowanych jajek
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym
20 dkg majonezu
1 cebula

Do szklanej (zeby bylo widac warstwy) miski tarkujemy na duzych oczkach w
kolejnosci:
bialka 5 jaj
ser zolty- polowa ilosci
majonez- polowa ilosci
tunczyk- polowa ilosci
cebula drobno pokrojona
ser- druga polowa
tunczyk- druga polowa
majonez- tez jak wyzej
Na koniec na bardzo drobniutkiej tarce-zoltka .
Ale czy da sie kroic jak ciasto- to chyba nie...

Jola

1. Data: 2000-10-25 09:59:47

Od: "Ela" <e...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ten tunczyk byl surowy?
Ela

1. Data: 2000-10-26 14:22:18

Od: "Zbignjew Antkowiak" <z...@p...ckp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> byla
>

> A moze byl to tort kanapkowy?
> Nie bylo tam czasem jakiegos chleba pomiedzy?
>
> Marek

>Witam!!
>A może to była zwykła kanapka?

>Zbyszek ;-)