ciekawa stronka

1. Data: 2003-07-24 08:42:24

Temat: ciekawa stronka
Od: "Damian" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.udom.pl

1. Data: 2003-07-24 13:26:57

Temat: Re: ciekawa stronka
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24.07.2003 10:42, Użytkownik Damian napisał:
> www.udom.pl

Strona tylko potencjalnie ciekawa - baza jest ... troszkę niepełna np. w
Bydgoszczy nikt nie świadczy usług notarialnych.

Dodatkowo strona nie działa poprawnie w innej przeglądarce niż MS
Internet Explorer bo ktoś dostosował ją do "standardów" Microsoft :-(
Sprawdzałem to na MozilliPL 1.4

Moim zdaniem te dwa argumenty chwilowo (?) tą stronę dyskwalifikują.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-07-29 10:06:41

Od: "JS" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo strona nie działa poprawnie w innej przeglądarce niż MS
> Internet Explorer bo ktoś dostosował ją do "standardów" Microsoft :-(
> Sprawdzałem to na MozilliPL 1.4

A u mnie działa na tej samej Mozilli.

JS

1. Data: 2003-07-29 14:19:50

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A u mnie działa na tej samej Mozilli.

U mnie dzisiaj też. Poprzednio menu samo się przewijało po najechaniu na
nie kursorem - można było zapomnieć o wybraniu czegoś z listy.

Poprzedniego posta wysłałem do wiadomości również do
twórców/administratorów strony i chyba go poprawili pod względem
technicznym.

Pod merytorycznym - tzn. mój poprzedni test: notariusze w Bydgoszczy - w
dalszym ciągu strona niegodna uwagi.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński