ciekawostka z badania KT

1. Data: 2007-02-07 19:01:21

Temat: ciekawostka z badania KT
Od: "Krzysiek Baranowski" <k...@d...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Sprawa dotyczy kolegi, ktory nie ma dostepu do netu wiec pisza ja. Otoz bylo
robione badanie USG jamy brzusznej, po ktorym kolega zostal skierowany na
badanie KT. Opis badania KT potwierdza to co zostalo wstepnie wykryte przy
okazji badania USG, niemniej jednak ogladajac sobie fotki z KT trafilem na cos
takiego:

http://img255.imageshack.us/img255/7533/xxxko9.jpg

Chodzi o kregoslup. Opis badania KT milczy calkowicie w tej sprawie.
Znajomy student medycyny podpowiada, ze to wyglada jak zlamanie
kompresyjne kregu. Co o tym myslicie ? Ma racje ?

Dziekuje i pozdrawiam
Krzysiek

2. Data: 2007-02-07 22:20:43

Temat: Re: ciekawostka z badania KT
Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry=naturalny, a nie jakas substancja o zapachu jodly syberyjskiej.
Stosowalem te olejki roznych firm i nie wydaje mi sie, zeby byly jakies
istotne roznice. Sposob ich wyrobu jest przeciez taki sam.

3. Data: 2007-02-08 16:36:31

Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek Baranowski napisał(a):
> [...]
> Znajomy student medycyny podpowiada, ze to wyglada jak zlamanie
> kompresyjne kregu. Co o tym myslicie ? Ma racje ?

Wyglądać, wygląda - ale to jest prawdopodobnie rekonstrukcja na
podstawie skanów wykonanych w osi długiej, czyli jak to rekonstrukcja w
pewnym stopniu "niedokładna" pewne obszary, odcinki są przedstawione w
przybliżeniu na podstawie interpolacji danych.

A najważniejszą i złotą zasadą jest to, że nie leczy i nie ocenia się
wyników badań tylko ludzi. Do pełnej interpretacji trzeba znać
dolegliwości zgłaszane przez chorego, pełen wywiad.

Olejek z drzewa herbacianego
dretwienie twarzy
Guzek 5cm od sutka
guz krukenberga