ciekawy teścik kobiety:)

1. Data: 2003-07-28 21:07:06

Temat: ciekawy teścik kobiety:)
Od: <g...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZEŚĆ!

Mamy koleżankę w pracy - prawdziwa cnotka (chyba ostatnia).
Ostatnio zastanawialiśmy się co by tu zrobić aby...
i.. poszukujemy środka farmakologicznego, który by spowodował, że po podaniu
do herbaty, kawy Ewa zasnęła błogim i twardym!!! snem tak po 1-2 godz,
powiedzmy na 4 do 5 godz.
Chciałbym zaznaczyć, że chodzi mi o środek 100% bezpieczny i nie powodujący
żadnych skutków ubocznych, powodujący senw jakiś naturalny sposób. Po prostu
budzi się i swierdza, że nic nie pamięta, że była tak zmęczona że musiała
się zdrzemnąć....

Hmm, albo środek, który działa w drugą stronę, wzbudza nieodparte pozbawione
zahamowań podniecenie, które musi eksplodować (nawet przy szefie).

Pozdrawiam Grzegorz.

2. Data: 2003-07-28 21:09:47

Temat: Re: ciekawy teścik kobiety:)
Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozbawione
> zahamowań podniecenie, które musi eksplodować (nawet przy szefie).

Heeeeeeee??????????????????
Zrob lepiej cancela.

--
Norbert
Minolta S414

3. Data: 2003-07-28 21:32:47

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik g...@m...icpnet.pl napisał:
> Hmm, albo środek, który działa w drugą stronę, wzbudza nieodparte pozbawione
> zahamowań podniecenie, które musi eksplodować (nawet przy szefie).

drobno pokruszona piguła, np mitsubishi 2000 + pare kropel muchy
hiszpanskiej
bedzie miala taka chcice jak nigdy :))
pamietaj, ze ta pigula jest illegal :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2003-07-28 23:34:29

Od: "rs" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A slyszles o tabletce do kastrowania. Radze jednak ograniczyc sie do
eksperymentowania z wlasna zona.

5. Data: 2003-07-29 03:14:00

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>budzi się i swierdza, że nic nie pamięta, że była tak zmęczona że musiała
A może zajrzymy na stronę regulaminu twojego providera:
http://icp.icpnet.pl/regulamin.php
Tam jest tekst o umieszczaniu w Internecie treści niezgodnych z prawem.
Chcesz, żeby twoi rodzice już stracili konto za głupie zabawy
nastolatka?
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu.

6. Data: 2003-07-29 06:39:00

Od: "Ann" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> CZEŚĆ!
>
> Mamy koleżankę w pracy - prawdziwa cnotka (chyba ostatnia).

Wyslales to samo na pl.soc.seks... Czego oczekujesz?

Pozdrawiam
Ann

7. Data: 2003-07-29 08:55:25

Temat: Odp: ciekawy teścik kobiety:)
Od: "a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam Grzegorz.

i co.. zasnie, i nie bedziesz wiedzial co robic przez te 4-5 godziny?

8. Data: 2003-07-31 07:57:20

Od: "KOT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do herbaty, kawy Ewa zasnęła błogim i twardym!!! snem tak po 1-2 godz,
> powiedzmy na 4 do 5 godz.

no... to podjezdza pod gwalt, albo nawet gwalt zbiorowy, przypomine
historie dentysty ktory usypial swoje pacjentki, zdejmowal im co trzeba,
robil co trzeba i ubieral z powrotem, pacjentki nic nie pamietaly ale cos
tam czuly + dziwilo nieudolne nalozenie czesci garderoby, w koncu ktoras
poszla na policje, odbyl sie proces i gosciu siedzi... ponoc niedobrze maja
gwalciciele w pudle... niedobrze... nie polecam :)

KOT

9. Data: 2003-08-04 11:46:13

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@m...icpnet.pl>

>Ostatnio zastanawialiśmy się co by tu zrobić aby...

Idiota .
A.

10. Data: 2003-08-04 22:55:32

Od: " Adam" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@m...icpnet.pl> napisał(a):

> CZEŚĆ!
>
> Mamy koleżankę w pracy - prawdziwa cnotka (chyba ostatnia).

Co za przychlast

Jeszcze raz o dokumentacji medycznej.
szukam okulisty w Warszawie
pieczenie w okolicy krokowej