cienie do powiek

1. Data: 2002-11-29 17:04:22

Temat: cienie do powiek
Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka!
Dziewczyny czy moglybyscie podzielic sie swoimi opiniami o cieniach do
powiek firm: vipera i pierre rene?Widzialam dzis super kolory tylko niewiem
jak z jakoscia tych kosmetykow.
Pozdrawiam
-
mishka

1. Data: 2002-11-29 18:28:26

Temat: Re: cienie do powiek
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
Nie przepadam za tymi cieniami (Vipera) - nie wiem dlaczego, nie mogę się
przekonać.
Osobiście używam Inglota, który jest dla mnie SUPER, więc polecam, a cena
zbliżona do Vipery.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-29 19:26:07

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejeczka!

Witam

> Dziewczyny czy moglybyscie podzielic sie swoimi opiniami o cieniach do
> powiek firm: vipera i pierre rene?Widzialam dzis super kolory tylko
niewiem
> jak z jakoscia tych kosmetykow.

Osobiście raz kupiłam cienie vipera i nie bylam zachwycona, zgadzam sie z
Kasia i ja rowniez uzywam inglota, jest naprawdę fajniutki

> Pozdrawiam

Pozdrawiam cieplutko

> mishka

Małgorzata

1. Data: 2002-11-29 21:19:44

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <e...@d...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Dziewczyny czy moglybyscie podzielic sie swoimi opiniami o cieniach do
> powiek firm: vipera i pierre rene?Widzialam dzis super kolory tylko

Nie uzywalam cieni Vipera ale Pierre Rene owszem, mam kilka potrojnych i
jestem zadowolona:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-11-30 15:08:20

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Wam wszystkim!Ja inglota tez mam i jestem baaardzo zadowolona, chyba
sie skusze na pierre rene.
Pozdrawiam
-
mishka

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message

> [...]
> niewiem
>
> Nie uzywalam cieni Vipera ale Pierre Rene owszem, mam kilka potrojnych i

NAJLEPSZY SPALACZ TLUSZCZU ! za 75 zl
żelowa pomadka Palomy - Wrocław?
Katowice-gdzie szukać sukienki?
Jaki szampon ??