Jaki szampon ??

1. Data: 2002-11-29 09:33:04

Temat: Jaki szampon ??
Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam lupiez. Jest tego pelno. Budze sie rano, patrze w lusterko widze pelno
lupiezu na wlosach.
Gdy zaczynam czesac leci tego w KIIIIIIIIIIIIT.
Najgorsze jest to, ze on jest widoczny na wierzch !!!

Jaki szampon stosowac aby temu zapobiec ??
Albo moze jest jakis inny dobry na to sposob !!!

Respect
Siwy

1. Data: 2002-11-29 10:12:17

Temat: Odp: Jaki szampon ??
Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki szampon stosowac aby temu zapobiec ??
> Albo moze jest jakis inny dobry na to sposob !!!

Mój kolega przetestował prawie wszystkie preparaty przeciwłupieżowe.
Więszość była do niczego. Najbardziej mu pomógł Nizoral. Kupił jedną
saszetkę i wystarczyła mu na 3x. Od tamtej pory nie ma łupieżu :-)))
Cała butelka jest dość droga i okazuje się niepotrzebna.

powodzenia, Kasia

1. Data: 2002-11-29 10:21:41

Temat: Re: Jaki szampon ??
Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> saszetkę i wystarczyła mu na 3x. Od tamtej pory nie ma łupieżu :-)))
> Cała butelka jest dość droga i okazuje się niepotrzebna.

bralem Nizoral - qpa
bralem SquaMed ( czy jakos tak ) - qpa ( to byl polecony przez
dermatologa )

wiec ja jusz nie wim co i jak !!

pozdro
Siwy

1. Data: 2002-11-29 10:28:46

Od: "mysza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bralem Nizoral - qpa
> bralem SquaMed ( czy jakos tak ) - qpa ( to byl polecony przez
> dermatologa )

To wspołczuję. Pewnie masz inny łupież ;-)

Kasia

1. Data: 2002-11-29 10:34:00

Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wella ma dośc dobry szampon przeciwłupieżowy, ale musisz go kupić u pani w
salonie fryzjerskim albo w specjalistycznym sklepie - bo to chodzi o ta
profesjonalną serie.
Możesz jeszcze spróbowac Vichy do włosów z łupieżem, dostępny jest w
aptekach, a najlepiej najpierw poproś o próbke, bo maja i spokojnie ci to
wystarczy na dwa mycia , wtedy bedziesz wiedział czy warto kupic.

Pozdrawiam Kasia
k...@k...net.pl

1. Data: 2002-11-29 10:37:46

Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wspołczuję. Pewnie masz inny łupież ;-)

no wlasnie; a jaki to jest rodzaj lupiezu, ktory slabiutko trzyma sie skory
a we wlosach go pelno ??

resPect
Siwy

1. Data: 2002-11-29 10:39:44

Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze ktos zna jakies domowe sposoby na lupiez ??

pozdro
siwy

1. Data: 2002-11-29 10:42:43

Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aptekach, a najlepiej najpierw poproś o próbke, bo maja i spokojnie ci to
> wystarczy na dwa mycia , wtedy bedziesz wiedział czy warto kupic.

ok, dzieks bardzo popróbuje

respect
siwy

1. Data: 2002-11-29 10:48:19

Od: "Monika" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Albo moze jest jakis inny dobry na to sposob !!!

Sposób ten poradziła mi kiedyś kosmetyczka: kup Azulan, czepek kąpielowy i
foliowe rękawiczki (takie od farbowania włosów). Azulan wetrzyj (w
rękawiczkach, bo trochę farbuje) w umytą głowę, potem nałóż na parę minut
czepek, po czym normalnie umyj głowę. Tak co 2-gi czy 3-ci dzień w sumie
3-4 razy. Spokój jest na jakiś miesiąc. Uwaga: ponoć azulan może uczulać.
Dodam jeszcze, że tak zwalczony został właśnie łupież taki, co to słabo
trzyma się głowy.
Monika

1. Data: 2002-11-29 12:43:06

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kazan" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> bralem Nizoral - qpa
> bralem SquaMed ( czy jakos tak ) - qpa ( to byl polecony przez
> dermatologa )

Zmien dermatologa :/

Sandra

szczoteczka do brwi...