witam

1. Data: 2002-11-28 17:31:53

Temat: witam
Od: "Tomi" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

mam pytanie co zrobic z rozszerzonymi porami na meskiej twarzy
mam warżenie ze na twarzy mam mnóstwo kraterów
dziekuje z a pomoc

Tomek

1. Data: 2002-11-28 18:59:19

Temat: Re: witam
Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie
>
> mam pytanie co zrobic z rozszerzonymi porami na meskiej twarzy
> mam warżenie ze na twarzy mam mnóstwo kraterów
> dziekuje z a pomoc
>
> Tomek

Do codziennej pielęgnacji twarzy polecam serię Visibly Refined Neutrogeny.
To specjalna seria zmniejszająca widoczność porów (nieważne że na męskiej
twarzy:). Znajdziesz tam: krem nawilżający do twarzy na dzień z filtrem SPF
15, krem nawilżający do twarzy na noc, mleczko oczyszczające do twarzy (no,
może to nie dla Ciebie:), emulsję do mycia twarzy i tonik.
Ja mam te dwa ostatnie produkty i faktycznie działają tak jak producent
obiecuje, czyli zwężają pory przez co są one dużo mniej widoczne. Z tym że
jesli masz wrażliwą cerę, to możesz mieć uczucie ściągnięcia czy wysuszenia,
jeśli tak będzie trzeba stosować rzadziej.

Pozdr
Majka

1. Data: 2002-11-28 19:11:26

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

| mam pytanie co zrobic z rozszerzonymi porami na meskiej twarzy
| mam warżenie ze na twarzy mam mnóstwo kraterów

Mi pomógł Effaclar K. Do kupienia w aptekach, ok. 40zł.

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-11-28 23:21:32

Od: Kyniu <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Nov 2002 18:31:53 +0100, "Tomi" <m...@i...pl> wrote:

>mam pytanie co zrobic z rozszerzonymi porami na meskiej twarzy
>mam warżenie ze na twarzy mam mnóstwo kraterów

Zaczac od wizyty u kosmetyczki ktora je oczysci, zamknie, a potem, znajac juz
twoja skore, dobierze preparaty ktore powinienes stosowac.

Kyniu

* | |/ / _ _ _ (_)_ _ WWW - wkrotce *
* |__/ *

do Misiaczki z Wrocławia