Re: cienie do powiek

1. Data: 2003-02-25 18:36:33

Temat: Re: cienie do powiek
Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

femme:
> poradzcie mi prosze jakich cieni do powiek uzywacie,jakich firm?zeby byly
> trwale i sie nei walkowaly??
> bo naprawde przetestowalam juz sporo...

Bourjois!!!!
nie scieraja się, nalozone na baze ArtDeco wytrzymaly /bez poprawek bo
zapomnialam opakowania ze soba wziasc/ caaaalusienki wieczor i noc
i do tego bardzo wydajne sa :)

dri

1. Data: 2003-02-26 00:58:39

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dri wrote:

> Bourjois!!!!
> nie scieraja się, nalozone na baze ArtDeco wytrzymaly /bez
> poprawek bo zapomnialam opakowania ze soba wziasc/ caaaalusienki
> wieczor i noc i do tego bardzo wydajne sa :)

te potrojne czy pojedyncze?
Nie raz przymierzalam sie do zakupu tych potrojnych, troche sie balam, bo te kolory
jakos tak ostro wygladaja...

sama uzywam cieni maybelinne, bylyby idealne, gdyby nie to ze sie ciut obsypuja..
ogolnie jednak bardzo je lubie
za kolory, no i sa opalizujace - a takie na mnie wygladaja najlepiej.
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2003-02-26 13:27:23

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vanilla_sky:
> te potrojne czy pojedyncze?
> Nie raz przymierzalam sie do zakupu tych potrojnych, troche sie balam, bo
te kolory jakos tak ostro wygladaja...

mam j potrojne i pojedyncze...
z potrojnych polecam zestaw brazow - mozna ta trojka zrobic
rewelacyjny 'malunek' oka, mam jeszcze zielone i niebieskie /mama w
przyplywie szalu zakupowego sie zaopatrzyla w nie, niestety - ja
uczulily / i tez calkiem fajne efekty sa. przymierzam sie dokupienia
fioletow :)))
a pojedyncze- nie mam 'normalnych' kolorow - z naczy sie codziennych,
te co posiadam uzywam na wieksze wyjscia - czerwony, zolty i cudowny
opalizujaco-fioletowy :).. mozna nimy cuda na powiekach wyczarowac:)

dri

1. Data: 2003-02-26 18:49:04

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dri wrote:

> a pojedyncze- nie mam 'normalnych' kolorow - z naczy sie
> codziennych, te co posiadam uzywam na wieksze wyjscia -
> czerwony, zolty i cudowny opalizujaco-fioletowy :).. mozna
> nimy cuda na powiekach wyczarowac:)

zaintrygowalo mnie, to co napisalas... ja zawsze sie maluje bardzo zwyczajnie (jasny
na powieke, ciemniejszy w
zalamaniu, zwykle brazy, fiolety i roze tudziez szarosci - bardzo konserwatywnie)
jak bedziesz miala chwilke.. to napisz, jak sie malujesz tymi niecodziennymi
kolorkami... jak czarujesz.. bylabym
wdzieczna:)
pozdrawiam
waniliowa

1. Data: 2003-02-26 20:16:05

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

> jak bedziesz miala chwilke.. to napisz, jak sie malujesz tymi
niecodziennymi kolorkami... jak czarujesz.. bylabym

I ja dolaczam sie do prosby, bowiem bardzo mnie to wszystko zaintrygowalo :>
Pozdrawiam wszystkich cieplutko
Royale

1. Data: 2003-02-27 13:51:21

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale:
> niecodziennymi kolorkami... jak czarujesz.. bylabym

> I ja dolaczam sie do prosby, bowiem bardzo mnie to wszystko zaintrygowalo
> [...]

jutro wieczorkiem sie wymaluje niecodziennie i zdam relacje dokladna :))
a za mniej wiecej poltora tygodnia bede mogla zalaczyc relacje foto ;)
bo w koncu sie do cyfrowki dopadne ;))))

dri

strona
Emulsja rozświetlająca.....hm?
Re: cienie do powiek