cienie i róż do policzków- jaki?

1. Data: 2004-01-08 11:11:18

Temat: cienie i róż do policzków- jaki?
Od: "salamandra" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani chcialabym sie dowiedziec jakiej firmy najlepsze sa cienie do
oczu( mam nadzieje ze nie zbryla mi sie na powiekach), oraz róż...mysle ze
pomożecie mi i podacie firme w której nie szkoda załacic a efekt bedzie
zadowalajacy......
Salamandra

1. Data: 2004-01-08 11:28:53

Temat: Re: cienie i róż do policzków- jaki?
Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

salamandra <s...@w...pl> napisał(a):

> Kochani chcialabym sie dowiedziec jakiej firmy najlepsze sa cienie do
> oczu( mam nadzieje ze nie zbryla mi sie na powiekach)

Dior - najlepsze jakie miałam. Drogie, ale IMO warte swej ceny.

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-08 11:43:06

Od: "Urszula Stawicka" <u...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mozna kupic tansze cienie (np. Inglota) i na specjalnej bazie do cieni firmy
Artdeco - trzymaja sie caly dzien i nic sie nie dzieje z cieniem.
jesli chodzi o roze - np. bdb sa Bourjois.

1. Data: 2004-01-08 12:46:06

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik salamandra napisał:
> [...]
> pomożecie mi i podacie firme w której nie szkoda załacic a efekt bedzie

Dla mnie najlepsze sa cienie Lancome a roz Chanel.Zreszta teraz mam cien
Lancome z kolekcji zimowej i potrafia mnie ekspedientki w sklepie
zapytac-co mam za cien, bo tak pieknie wyglada? Taka sama reakcja byla
na inne cienie ale wlasnie Lancome. Do wieczora sa na powiece takie, jak
je rano pomaluje.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-08 13:16:00

Od: "aneke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli chodzi o roze - np. bdb sa Bourjois.

tak zdecydowanie sie zgadzam :] mam taki wlasnie, kolor sienne 85 i lepszego
nie mialam :]

pozdrowienia,
aneke

1. Data: 2004-01-08 13:49:54

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> [...]
> zapytac-co mam za cien, bo tak pieknie wyglada? Taka sama reakcja byla
> na inne cienie ale wlasnie Lancome. Do wieczora sa na powiece takie, jak

Ja bardzo lubię tę firmę, ale cieni akurat jeszcze od nich nie miałam.
Zawsze byłam wierna Diorowi za piękne kolory i niesamowitą trwałość. Lubię
też cienie Burżuja. Ale skoro piszesz, że te Lancome takie dobre, to może
spróbować?:))A jakich konkretnie używasz, pojedynczych czy podwójnych? I w
jakich tonacjach?

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-08 14:06:00

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miśka napisał:

Ale skoro piszesz, że te Lancome takie dobre, to może
> spróbować?:))A jakich konkretnie używasz, pojedynczych czy podwójnych? I w
> jakich tonacjach?

Kupuje pojedyncze, takie okragle.Mam fioletowy, kotry daje niesamowity
polysk na oku( granatowy lyb zloty zaleznie od kata padania swiatla na
powieke), a teraz od niedawna, szarozielony z zlotymi? drobinkami, kotry
swietnie pasuje kolorem do moich oczu, to ten wzbudza najwiekszy
zachwyt.Jest z kolekcji zimowej.
Gdy kupuje 2-3 razem zawsze jakiegos nie uzywam, wiec najchetniej kupuje
pojedyncze.Pozdraiwam Hafsa

1. Data: 2004-01-08 14:42:09

Od: "Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Kupuje pojedyncze, takie okragle.Mam fioletowy, kotry daje niesamowity
> polysk na oku( granatowy lyb zloty zaleznie od kata padania swiatla na

Och, ja kocham fiolety, bardzo do mnie pasują. Mam aktualnie taki pojedynczy
YSL, własnie mi się przypomniało, że ta firma też jest godna polecenia jeśli
chodzi o cienie. Jest niesamowicie wydajny, bardzo trwały, no i odcień jak
dla mnie bardzo ładny.

> powieke), a teraz od niedawna, szarozielony z zlotymi? drobinkami, ktory
> swietnie pasuje kolorem do moich oczu, to ten wzbudza najwiekszy
> zachwyt.Jest z kolekcji zimowej.

Ja zielonych nie używam, raczej nie są dla mnie, ale popatrzę na tę
kolekcję, zaciekawiłaś mnie:)

> Gdy kupuje 2-3 razem zawsze jakiegos nie uzywam, wiec najchetniej kupuje
> pojedyncze.

To fakt, rzadko kiedy zdarza się używać wszystkich cieni z gotowego zestawu:)

Pozdrawiam
Miśka

1. Data: 2004-01-08 15:19:35

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miśka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Och, ja kocham fiolety, bardzo do mnie pasują.

jak wygladasz (oczy, wlosy, cera itp.) skoro fiolety ladnie na Tobie
wygladaja?
z gory dzieki za odpowiedz

Marlene

1. Data: 2004-01-08 15:22:46

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miśka napisał:
> Ja zielonych nie używam, raczej nie są dla mnie, ale popatrzę na tę
> kolekcję, zaciekawiłaś mnie:)

Bo to raczej szary, a jak pomaluje oczy, to jakby ciut zielony, zreszta
wszystkie 4 sa super, mialam problem, kotry wybrac :-))

> To fakt, rzadko kiedy zdarza się używać wszystkich cieni z gotowego zestawu:)

No wlasnie, stad kupuje single ;-)) Hafsa
--
[...]

badanie wlosow
FEMIBION-nigdzie go nie ma!!!!!!
ALGI - MASECZKA - gdzie ?
[BYLO] Komputerowe malownie paznokci - odlot
alergia atakuje oczy, pomocy!!