...ciężko

1. Data: 2003-01-23 19:40:02

Temat: Re: ...ciężko
Od: "Marek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

TAK, FAKTYCZNIE JEST COS W TYM...TE SŁOWA ALBO SA CHOLENIE UNIWERSALNE ALBO
TYLKO (JEDYNIE?) PASUJA DO TRAPIĄCEJ MNIE SYTUACJI...HMMM....

Użytkownik "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> napisał w
wiadomości news:b0rolf$bk0$3@news.onet.pl...

1. Data: 2003-01-23 21:02:35

Temat: ...ciężko
Od: "Marek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe jak uciszyć sumienie? Czy tylko żądza i spowiedź to potrafią?

1. Data: 2003-01-23 23:41:37

Od: "Agati\(Aga\)" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe jak uciszyć sumienie? Czy tylko żądza i spowiedź to potrafią?

czas rowniez to potrafi, ale wymaga ...czasu

Agata

1. Data: 2003-01-24 15:08:43

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe jak uciszyć sumienie? Czy tylko żądza i spowiedź to
potrafią?

Po co uciszać? Wykorzystać!!!

W Hr.Monte Christo jest bardzo ładne określenie sumienia (z
przykładami)

(z głowy)
"Sumienie pozwala nam wytłumaczyć sobie nawet najgorsze zbrodnie..."

(ogólnie rzecz biorąc jest jak szmata która zbiera wszelkie brudy
;-))) )

Ale - fakt - trza być do tego przyuczonym od dziecka!!!

Pozdrawiam Qwax

1. Data: 2003-01-24 15:50:37

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-24 16:20:01

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe jak uciszyć sumienie? Czy tylko żądza i spowiedź to potrafią?

Jest jeszcze takie coś jak zadośćuczynienie za grzechy ;)).
Bez tego spowiedź nieważna.

E.:)

1. Data: 2003-01-24 21:32:10

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> TAK, FAKTYCZNIE JEST COS W TYM...TE SŁOWA ALBO SA CHOLENIE UNIWERSALNE
ALBO
> TYLKO (JEDYNIE?) PASUJA DO TRAPIĄCEJ MNIE SYTUACJI...HMMM....

no cóż, ustaliłem te reguły dla samego siebie... ale być może jestem głosem
pokolenia, albo co lepsze, prorokiem.

kłamstwo
Re: osobowosc
S P A M !!! NAJTAŃSZE !!!