cipropol a tableki anty:/

1. Data: 2004-07-11 22:52:19

Temat: cipropol a tableki anty:/
Od: "Isztar" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taki maly problem:/
5 i 6 lipca bralam cipropol. dzisiaj 11 lipca wieczorem mialam stosunek ze
swoim chlopakiem bez prezerwatywy.. czyli po 5 dniach od przestania brania
cipropolu.. Nie znalazlam na ulotce cipropolu ze obniza skutecznosc
tabletek, na ulotce z tabletek takze nei znalazlam informacji ze
cyprofloksacyna obniza skutecznosc tabletek, ale jesli sie myle?
jak z tym jest naprawde i jak to jest po 5 dniach?

dzieki,

2. Data: 2004-07-12 09:29:09

Temat: Re: cipropol a tableki anty:/
Od: "Isztar" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- bylam u ginekologa i stwierdzil ze 2 dni stosowania tego antybiotyku nie
wplynely na dzialanie tabletek.. dopiero gdybym brala go 5,10 dni to
moglabym sie martwic. ale czy na pewno?

pozdrawiam,
Isztar

3. Data: 2004-07-12 10:09:17

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> -- bylam u ginekologa i stwierdzil ze 2 dni stosowania tego antybiotyku
nie
> wplynely na dzialanie tabletek.. dopiero gdybym brala go 5,10 dni to
> moglabym sie martwic. ale czy na pewno?

Bardziej wierzysz anonimom z listy niż swojemu lekarzowi? Boże, albo zaufaj
mu albo go zmień.
Piotr

4. Data: 2004-07-12 10:53:13

Od: "Isztar" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej wierzysz anonimom z listy niż swojemu lekarzowi? Boże, albo
zaufaj
> mu albo go zmień.

wierze mojemu lekarzowi, ale to przeciez nie musi znaczyc ze nei moge
zaczerpnac opinii ludzi ktorzy np mieli podobne doswiadczenie.
a opinie ludzie lubei poznawac w kazdym temacie.

pozdrawiam,
isztar

info dla osob powyzej 35 roku zycia z bólami nóg i uczuciem ciężkości
zapalenie płuc u niemowlaka-Biodacyna???
takie objawy co to może być?
Ginekolog!!
Basalioma II/III