co Wy na to?

1. Data: 2003-07-31 13:50:26

Temat: co Wy na to?
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dzisiaj szwendałam sie troche po mieście, zaszłam miedzy innymi do
drogerii. Od słowa do słowa, okazało się że ekspedientka jest wizażystką.
Poleciła mi: uwaga- różowy korektor do cieni pod oczami, pod podkład
oczywiście. Kupiłam z lekkim niedowierzaniem. Ale, dziewczyny to jest super
rzecz- pięknie sie rozprowadza, rozświetla i naprawde zakrywa te cienie.
Polecam gorąco.

1. Data: 2003-07-31 13:52:41

Temat: Re: co Wy na to?
Od: " aga" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Polecam gorąco.
>
> Nie napisałaś nazwy i firmy tego specyfiku. Jeśli możesz to prosze i
jeszcze cenę.

1. Data: 2003-07-31 13:56:08

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " aga" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Nie napisałaś nazwy i firmy tego specyfiku. Jeśli możesz to prosze i
> jeszcze cenę.

Jasne że mogę: kredka Palomy- 10 zł
E.

1. Data: 2003-07-31 14:08:42

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jasne że mogę: kredka Palomy- 10 zł

To ciekawe... muszę spróbować, ale mam pytanie, czy masz jasną cerę czy
raczej średnią a może jesteś śniada? Bo ja jestem bardzo blada i nie wiem
czy taki korektor nie będzie poprostu się wyróżniał na mojej twarzy...
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-07-31 14:19:07

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pozdrawiam
> barbarella
>
> Mam raczej jasną cerę, teraz oczywiście jest opalona ale nie za mocno.
Pani, która o tym opowiadała, mówiła że w zasadzie nadaje się do każdej
cery. Co do szczegółów kredki to nazywa się: korektor do cery zmęczonej nr
03
Ela

1. Data: 2003-07-31 14:37:38

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pani, która o tym opowiadała, mówiła że w zasadzie nadaje się do każdej
> cery. Co do szczegółów kredki to nazywa się: korektor do cery zmęczonej nr
> 03
No to spróbuję :)
barbarella

1. Data: 2003-07-31 19:51:46

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jasne że mogę: kredka Palomy- 10 zł
> E.

Dla mnie wogole korektory Palomy w kredce sa rewelacyjne - uzywam dwoch:
jeden rozswietlajacy pod oczy i drugi ciemniejszy do twarzy.
Tylko mnie ostatnio pani w drogerii postraszyla, ze byc moze je likwiduja,
bo nie moze ich dostac w hurtowniach. Moze ktos cos wie na ten temat?, bo
ostatnio jak uzupelnialam zapasy to dostalam tylko juz rozswietlajacy, a
tego drugiego juz nie bylo ;))

pozdrawiam,
El@

1. Data: 2003-08-01 11:54:14

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "El@" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> pozdrawiam,
> El@
>
> Dobrze że powiedziałaś- zrobię sobie zapas. Bo pomimo że mam to cudo po
raz pierwszy, a wcześniej nie miałam nic z Palomy, to przyznać muszę że
korektor jest super

Ela

Re: pigulki,brak 7-dniowej przerwy
kosmetyki Avonu