Pollena Ewa - Riviera

1. Data: 2003-07-31 11:55:13

Temat: Pollena Ewa - Riviera
Od: "nefre" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj pan w sklepie polecil mi krem ochronny do opalania (chcialam cos do
twarzy) - sun blocker (filtr UVA, UVB i IR - 30) w promocyjnej cenie 8,20,
pojemnosc 75 ml z aplikatorem.
Czy ktoras z Was go miala???
Na opakowaniu jest napis, ze to nowosc.

pozdrawiam
nefre

1. Data: 2003-07-31 14:28:57

Temat: Re: Pollena Ewa - Riviera
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nefre" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> twarzy) - sun blocker (filtr UVA, UVB i IR - 30) w promocyjnej cenie

z tego, co pamiętam to słabo chroni przed UVA; ja bym go nie kupiła

Radical i lupiez
avon - byla taka strona..
leg avenue
pierre rene