avon - byla taka strona..

1. Data: 2003-07-31 11:06:15

Temat: avon - byla taka strona..
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jako ze jestem niby-konsultantka, tzn nie prowadze jakiejs wielkiej
dzialalnosci ;) tylko zamawiam dla siebie - ew. znajomych - przegapilam
sobie termin skladania zamowien (cos pozmieniali ostatnio). A zalezy mi zeby
miec te kosmetyki w niedlugim czasie (nie chce mi sie czekac na nastepna
kampanie) . Dlatego pytam Was, czy nie pamietacie moze adresu stronki na
ktorej mozna bylo zamawiac Avon taniej (23% czy jakos tak) - ktos ja tu
kiedys podawal, a nie moge sobie przypomniec :( Poratujecie?

1. Data: 2003-07-31 11:57:06

Temat: Re: avon - byla taka strona..
Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktorej mozna bylo zamawiac Avon taniej (23% czy jakos tak) - ktos ja tu
> kiedys podawal, a nie moge sobie przypomniec :( Poratujecie?

A nie mozesz zrobic zakupow w sklepie dla konsultantek? Albo zloz zamowienie
przez internet! Tylko szybko, bo dzis uplywa termin. www.avon.com.pl, zamow
sobie haslo, tylko w ekspresowym tempie!

1. Data: 2003-07-31 13:30:51

Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorej mozna bylo zamawiac Avon taniej (23% czy jakos tak) - ktos ja tu
> kiedys podawal, a nie moge sobie przypomniec :( Poratujecie?

Jezeli jestes z ktorego z miast, gdzie jest centrum obslugi konsultantek to
mozesz zamowic sobie kosmetyki z dostawa do centrum (zamowienie przez
internet, kosmetyki do odbioru po dwoch dniach). Ewentualnie na
www.allegro.pl niektore konsultantki sprzedaja kosmetyki z obecnego
katalogu, a ceny czesto sa nizsze o 30%.

A kosmetyki avonu dostaniesz tez na www.kosmetyki.net (tylko nie wiem czy z
takim rabatem).

pozdrawiam

Nina

1. Data: 2003-07-31 13:35:44

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorej mozna bylo zamawiac Avon taniej (23% czy jakos tak) - ktos ja tu
> kiedys podawal, a nie moge sobie przypomniec :( Poratujecie?
www.avon.com.pl
Jeżeli złożysz zamówienie na kwotę powyżej 160 zł to masz opust 23%. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-31 16:53:43

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> napisał

> [...]
zamow
> sobie haslo, tylko w ekspresowym tempie!

Oczywiscie znam ta strone i mam haslo od poczatku jej istnienia, bo w ten
sposob skladam zamowienia :) Ale wlasnie tam sie spoznilam, bo dla mojego
okregu juz dzis jest dostawa paczek z kampanii 16 - mialam zamowic tydzien
temu, ale zapomnialam tego zrobic ze wzgledu na zmiany :(

1. Data: 2003-07-31 19:09:20

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny tak sie zastanawiam, czy nie bedac konsultantka mozna zrobic
sobie zakupy w sklepie dla konsultantek? Jesli tak, to czy sa moze tam
jakies rabaciki?:)
Magda

1. Data: 2003-07-31 19:20:57

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dziewczyny tak sie zastanawiam, czy nie bedac konsultantka mozna zrobic
> sobie zakupy w sklepie dla konsultantek? Jesli tak, to czy sa moze tam
> jakies rabaciki?:)
> Magda

Nie mozna, sklep jest tylko dla konsultantek. rabat 23% od cen katalogowych.

1. Data: 2003-07-31 19:39:20

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziewczyny tak sie zastanawiam, czy nie bedac konsultantka mozna zrobic
> sobie zakupy w sklepie dla konsultantek? Jesli tak, to czy sa moze tam
Zakupy i rabaty są TYLKO dla konsultantek, inaczej po co byłoby się
konsultantką? Zarejestruj się jak chcesz rabaciki...

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-31 19:53:41

Od: "Magda" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz tak zapytalam, mam konsultantke i u niej sa fajne rabaty - przewaznie
28% na wszystko. Ostatnio cos bylo mniej bo 23%. Jestem zadowolona i raczej
nie lubie sie zrzeszac a pytalam tylko z ciekawosci:)
Magda

1. Data: 2003-07-31 20:19:10

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
raczej
> nie lubie sie zrzeszac a pytalam tylko z ciekawosci:)
Może ta Twoja konsultantka sama ma 35% w Avonie i dlatego może dawać duże
rabaty klientom. :)

Pozdrawiam,
Lady M

leg avenue