co do opalania?

1. Data: 2004-07-27 12:31:20

Temat: co do opalania?
Od: "Mania" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Wybiaram się ze znajomymi nad morze i zastanawiam się, jakie specyfiki
przeciwsłoneczne kupić... i chyba przydałoby się coś chłodzącego po
opalaniu.

Możecie coś doradzić? byłabym wdzięczna.

Dziękuję i pozdrawiam,

1. Data: 2004-07-27 13:33:25

Temat: Re: co do opalania?
Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwsłoneczne kupić... i chyba przydałoby się coś chłodzącego po
> opalaniu.
>
> Możecie coś doradzić? byłabym wdzięczna.

Polecam lody albo zimne piwko ;-)

a z kosmetykow...Nivea jest niezla

1. Data: 2004-07-27 13:38:33

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:

> Wybiaram się ze znajomymi nad morze i zastanawiam się, jakie specyfiki
> przeciwsłoneczne kupić...

Krem z filtrem ;)
Polecam spray do wlosow z filtrem uv Nivei, moze to sugestia, ale mam
wrazenie, ze przy regularnym stosowaniu wlosy sa w lepszej kondycji.

> i chyba przydałoby się coś chłodzącego po
> opalaniu.

Od wielu lat dla mnie i mojego TZ hitem jest zel chlodzacy z Avonu -
testowany w warunkach ekstremalnych ;)
Na ewentualne podraznienia dobry jest 100% zel aloesowy.

Dunia

1. Data: 2004-07-27 20:30:23

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybiaram się ze znajomymi nad morze i zastanawiam się, jakie specyfiki

Nie chce martwić, ale pogoda raczej nie sprzyja opalaniu...
Ale jak juz bedzie słońce to polecam Avon (żółta butelka, spray)

Kamila

Co to jest własciwie ta baza?
doradzcie fryzjera w wawie
Co myślicie o kosmetykach AVON?