co do projektowania wnętrz?

1. Data: 2002-06-07 12:14:59

Temat: co do projektowania wnętrz?
Od: "Darek I." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

Już niedługo będziemy z żoną szczęśliwymi posiadaczami "własnego kąta" :-)

Aczkolwiek jeszcze mamy trochę czasu stąd prośba o wskazanie jakiegoś
dobrego i w miarę prostego w obsłudze programu do projektowania wnętrz (od
rozkładu ścian wewnętrznych do mebli itd.)

Z góry dzięki
Darek

1. Data: 2002-06-07 12:35:57

Temat: Re: co do projektowania wnętrz?
Od: "M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Program PRO100, demo jest w czerwcocych 'Czterech Kątach". Właśnie się nim
bawię - chyba jest OK.
Pozdrawiam, M

1. Data: 2002-06-07 12:54:46

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

M wrote:

> Program PRO100, demo jest w czerwcocych 'Czterech Kątach". Właśnie się nim
> bawię - chyba jest OK.
> Pozdrawiam, M

Problem w tym,ze za nic nigdzie nie mozna kupic czerwcowego wydania "Czterech
Kątów":(
Ską to mozna ściągnąc bądz gdzie dostać?

Pozdrawiam,
Mich

1. Data: 2002-06-07 13:32:49

Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"Czterech
> Kątów":(
> Ską to mozna ściągnąc bądz gdzie dostać?

Jak to niemożna kupić?? Może w EMPIKU jakimś?
Ja kupiłam wczoraj w sklepie spożywczym

Pozdr
Edyta

1. Data: 2002-06-07 14:27:59

Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| Program PRO100, demo jest w czerwcocych 'Czterech Kątach". Właśnie
| się nim bawię - chyba jest OK.
| Pozdrawiam, M

Niestety wersja demo nie umozliwia m. in. zapisu projektu na dysku czy
przynajmniej jego wydrukowania. Czyli za kazdym razem, kiedy wygodzimy z
programu, tracimy projekt. Ale mimo tego fajny prog.

->piotr

1. Data: 2002-06-07 14:53:09

Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości news:3D00AD16.14158B34@com.pl...

> Problem w tym,ze za nic nigdzie nie mozna kupic czerwcowego wydania "Czterech
> Kątów":(
> Ską to mozna ściągnąc bądz gdzie dostać?

www.ecru.pl

Tyle ze w wersji demo nie da sie zapisac projektu :-(((

--
Pete

1. Data: 2002-06-07 17:09:31

Od: "123Froster" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli jestes z Warszawy to mozesz Cztery Katy na 100% kupic w ksiegarni na
Garazowej 5 i Rozanej 34 (firmowe Proszynski i S-ka)

1. Data: 2002-06-07 19:26:10

Od: "Gab" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Program PRO100, demo jest w czerwcocych 'Czterech Kątach". Właśnie się nim
> bawię - chyba jest OK.

A w "Moje Mieszkanie" (dod specjalny) KitchenDraw. Wersja 30-godzinna i jak
nazwa wskazuje zwłaszcza do kuchni :-)
Dla mnie niezły.
GS

1. Data: 2002-06-07 22:18:12

Od: "Janusz K" <a...@z...stopki.bez.spacji> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek I." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> Już niedługo będziemy z żon? szczę?liwymi posiadaczami "własnego k?ta" :-)
>
> Aczkolwiek jeszcze mamy trochę czasu st?d pro?ba o wskazanie jakiego?
> dobrego i w miarę prostego w obsłudze programu do projektowania wnętrz (od
> rozkładu ?cian wewnętrznych do mebli itd.)
>
> Z góry dzięki
> Darek

Witam!

Wejdz na strone Ikei (www.ikea.de czy cos takiego) jest tam program do
projektowania kuchni, meble co prawda z Ikei, ale wymiarowo sie nie roznia.

Pozdr.
Janusz
alr7 malpa poczta onet pl

1. Data: 2002-06-08 16:33:57

Od: "sztrux" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilka propozycji:
- Punch! Software Professional Home Design Suite
- do ściągnięcia np. KaZaA (67MB)
- ArCon 5.0 (niegdyś wersja demo w periodyku pc)- www.intersoft.com.pl
Pozdrawiam;)

Malowanie wnętrz