co do spotkan w Krakowie

1. Data: 2001-12-29 16:49:19

Temat: co do spotkan w Krakowie
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wprawdzie nie bylam na zadnym, ale moze by tak to styczniowe w La Carte,
gdzie gotuje kucharz Madonny? Podobne znakomite mule podaje, desery i
wszystko. To jest knajpa na Kazimierzu, Figury zreszta, ale to najmniej
istotne. wazne, ze podobno znakomite jedzenie.

1. Data: 2001-12-29 17:48:58

Temat: Re: co do spotkan w Krakowie
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszystko. To jest knajpa na Kazimierzu, Figury zreszta, ale to najmniej
> istotne. wazne, ze podobno znakomite jedzenie.

a koszta? moze mniej wazne a jednak...

Mechcia

1. Data: 2001-12-29 17:56:04

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-12-29 19:50:57

Temat: Odp: co do spotkan w Krakowie
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c2df3bc$...@n...vogel.pl...
> [...]
> wszystko. To jest knajpa na Kazimierzu, Figury zreszta, ale to najmniej
> istotne. wazne, ze podobno znakomite jedzenie.

Kasiu, miejsce spotkania jest już ustalone. To jest lokal na ulicy Gazowej z
francuskim jedzeniem. Margolka ma zarezerwować stoliki.Lokalik podobno
super, jedzenie też i na nasze kieszenie.
Co do terminu itd. na pewno będzie w osobnej wiadomości
Pozdrawiam Ramzes-a..

1. Data: 2001-12-29 20:42:58

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie jest ta knajpa???
Ta kucharza Madonny??? Bo to nie ta na gazowej????

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-29 22:04:08

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
> A gdzie jest ta knajpa???
> Ta kucharza Madonny??? Bo to nie ta na gazowej????

A La Carte... ul. Izaaka 7 na Kazimierzu. Ceny jak na Krakow bardzo
wysokie.Ten Kucharz -Olivier Boudon-najpierw gotowal u Wentzla a teraz sie
usamodzielnil. Spolka z K. Figura miala byc wabikiem dla klientow ale chyba
nie bardzo jej nazwisko dziala na Krakowiakow bo ponoc knajpa swieci
pustkami:)

Kasia L.

1. Data: 2001-12-30 11:16:49

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Monisiatko" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
>
>A La Carte... ul. Izaaka 7 na Kazimierzu.
a szpanersko tam???

Ceny jak na Krakow bardzo
>wysokie.
tzn???
Np. cena za przystawke, zupe i II danie -bez alkoholu - bo to na ogol
swirniete ceny.
No i czy warto....

> [...]
>usamodzielnil. Spolka z K. Figura miala byc wabikiem dla klientow ale chyba
>nie bardzo jej nazwisko dziala na Krakowiakow bo ponoc knajpa swieci
Jakos mnie to nie dziwi - dla mnie Kasia F jest uosobieniem zlego smaku.

1. Data: 2001-12-30 12:06:49

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Np. cena za przystawke, zupe i II danie -bez alkoholu - bo to na ogol
> swirniete ceny.

Nie byłem, podaję za Bikontem/Makłowiczem:

zapiekane szparagi z pomarańczowo-imbirową marmoladą 29zł

teryna z bałtyckiego łososia w sosie z czarnych jagód z kandyzowaną
limonką 27zł

suflet z sera pleśniowego z kawałeczkami bekonu 32zł

krem kalafiorowy Dubarry 18 zł

kociołek ryb morskich w waniliowym sosie Bourbon (czy nie chodziło
o wanilię Bourbon?) 65zł

rekin w potrawce z czarnymi wodorostami 50zł

tatar z tuńczyka bonito w sosie z oleju sezamowego 52zł

polędwica argentyska w sosie z czerwonego pieprzu ze skwarkami 60 zł

marynowane żeberka wieprzowe z azjatyckimi przyprawami 38zł

pieczone nerki cielęce w sosie czosnkowo-musztardowym 39zł

panierowany ser kozi z orzeszkami i miodem akacjowym 25zł

crem brulee z jaśminem 20 zł

nugat lodowy z miodem i sosem z czarnej porzeczki 18zł.

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-12-30 12:19:16

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Monisiatko" <M...@c...pl> napisał w wiadomości
>
>Nie byłem, podaję za Bikontem/Makłowiczem:
----------------------

a gdzie to opublikowane?????

Monika

1. Data: 2001-12-30 12:20:06

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> a gdzie to opublikowane?????

Bikont, Makłowicz "Listy pieczętowane sosem..." Wydawnictwo Literackie
Kraków 2001

--
Konrad J. Brywczyński
Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

prosba
DOSIEGO!!!!
semolina
Kuzhnia meksykanska