co ja robię źle ?

11. Data: 2006-03-26 20:34:49

Temat: Re: co ja robi le ?
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzyj chopie do netykiey i przestan w koncu slac posty w html-u.

--
Pozdrawiam Mateusz

12. Data: 2006-03-26 20:43:11

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl>

Zajrzyj chopie do netykiey i przestan w koncu slac posty w html-u.
Eee tam, przecież ładniej wyglądają od twoich

13. Data: 2006-03-26 21:25:18

Temat: Re: co ja robię Ľle ?
Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Mar 2006 15:54:22 +0200, "A." wrote:

>Witam,
>
>Mam 26 lat, jestem ładna a nawet bardzo ładna, wykształcona

...i do tego z Warszawy i pracujesz w firmie doradczej z wielkiej
czwórki :P

Wszystko fajnie, ale to nie giełda, ani żadna inna aukcja, więc jak
tak zaczynasz gadkę z ledwo co poznanym facetem, to może to być
potraktowane trochę dziwne.

>i niestety od
>samego początku nie układało mi się z facetami. Nie wiem dlaczego, każdy na
>którym mi zależało uciekał, zamiast mnie kochali CI których ja nie kochałam.

Nie przejmuj się. Ja mam to samo, tylko że z kobietami.

>Na początku myślałam,że zbytnio okazuję uczucia ,że jestem na każde
>zawołanie, za często dzwonię lub pisze smsy więc zmieniłam taktykę starałam
>się nie okazywać zbytnio uczuć( przynajmniej nie zbyt szybko) ale nadal to
>samo :(

Ach ten urok kobiety polującej - spić, omamić i przed ołtarz
zaciągnąć...

>Nie jestem materialistką, nie przepadam nawet jak chłopak za mnie płaci, bo
>jakoś się czuję głupio wtedy, jestem dobra i nie wiem co może być
>przyczyną,że żaden nie chce ze mną być, jedni zostawiali mnie po2 m-ach,
>inni po 3 a jednen po 3 latach, kiedy tylko pokochałam go on stracił do mnie
>szacunek. teraz poznałam innego i już widzę,że coś zaczyna się psuć, a
>staram się już nic nie robić :(

No to jak nic nie robisz i gościa olewasz, to o co Ci chodzi?

>przykładowo chciał spotkać się w piątek ale nie mogłam spytałam czy może w
>sobotę i powiedział ze tak. w piątek mi napisał ze ma zamówienie w pracy i
>da mi znać w sobotę rano czy może się spotkać, rano napisał ze jeszcze nie
>wie, potem po południu napisał ze do 16 ale napisze mi jeszcze potem sms, o
>20.00 ja napisałam czy wszystko w porządku? a o północy on napisał ze
>skończył prace o 17 poszedł do domu zaczął czytac i usnął i dopiero się
>obudził.

Czyli jednak coś robisz - jak nie przesadzasz w jedną stronę, to w
drugą... . Nie masz nic innego do roboty tylko warować przy telefonie
w oczekiwaniu na sms'a od niego? Facet się jakoś wytłumaczył i jak mu
zaczniesz teraz dupę truć o to samo, to dojdzie do wniosku że masz coś
z deklem. Ja na ten przykład nie lubię jak mi ktoś łeb suszy o jakieś
bzdury i zauważyłem że wielu ludzi też nie. Wyluzuj kobieto, bo
inaczej spłoszysz tego samca.

>Nie wierzę w to, i w takiej sytuacji postanowiłam nic nie pisać, po
>prostu się nie odzywać Bo wydaje mi się ,że już mu nie zależy, choć
>spotykamy się od 2 m-cy i jest bardzo dobry dla mnie, ten ostatni sms
>przekonał mnie ze coś już musi być nie tak. I zawsze to samo, co ja robię
>źle ?

Szukasz dziury w całym.

>Albo za bardzo okazywałam uczucia albo za mało , nie wiem już, co sądzicie ?

A może po prostu masz coś z garem? To by wiele tłumaczyło i
potwierdziło pewną psychologiczną teorię...

Bremse

14. Data: 2006-03-26 22:34:27

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zajrzyj chopie do netykiey i przestan w koncu slac posty w html-u.

chlopcze , Tobie tez by sie przydalo, o "wrotce" juz slyszales?

Zdrowka

15. Data: 2006-03-26 22:56:23

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl>

> Zajrzyj chopie do netykiey i przestan w koncu slac posty w html-u.

chlopcze , Tobie tez by sie przydalo, o "wrotce" juz slyszales?
A co tu jest to wrotowania ???

16. Data: 2006-03-26 22:59:45

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<wrotka>
> Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
</wrotka>

> chlopcze , Tobie tez by sie przydalo, o "wrotce" juz slyszales?

Ojej, napisz to samo Markowi Browarkowi, Jesusowi, Adze i wielu, wielu
innym ;P Mnie to dziadostwo jeszcze nigdy do nieczego sie nei przydalo,
a wyglada co najmniej malo estetycznie...takie moje zdanie, ale pewnie
komus to sluzy :)

--
Pozdrawiam Mateusz

17. Data: 2006-03-26 23:02:03

Od: Systemy Dostępowe <w...@s...dostepowe.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl>

> [...]

przydalo,
a wyglada co najmniej malo estetycznie...takie moje zdanie, ale
A gdzie hołd dla netykiety ? ROTFL

18. Data: 2006-03-26 23:21:46

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wyglada co najmniej malo estetycznie...takie moje zdanie, ale pewnie
> komus to sluzy :)

sluzy to np Tobie bo wiesz ze ja odpowiadam, sluzy to nie wylazeniu z KFa
, a jak chlopiec juz uczy netykiety to niech sam sie troche stosuje, ja sie
powstrzymuje od "pouczania" calej reszty bo sam purysta usenetowym nie
jestem.

19. Data: 2006-03-26 23:49:42

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie hołd dla netykiety ? ROTFL

Kij tam z tym czyms zwanym "netykieta". Masz po prostu sie dostosowac do
reszty tak jak ja to zrobilem, czyli do tego do czego sie juz
przyzwyczailem. Tak konkretnie to sie do Ciebie przyczepilem (i nikogo
wiecej jeszcze nigdy nie pouczalem o netykiecie), bo przeszkadza mi to,
ze Twoje posty mam mniejsza czcionka i na bialym tle oraz ze cytowanie
jest kiepskawo wygodne.

Jezeli Ci to nie przeszkadza to zmien prosze na szary kolorek tlo (192,
192, 192).

--
Pozdrawiam Mateusz Bogusz

20. Data: 2006-03-27 03:33:26

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee tam, przecież ładniej wyglądają od twoich

To się tylko tak wydaje ;)

co ja robię źle ?
[rekl] nowy darmowy serwis randkowy!
Dr Jakosc & Mr. Cham