co ja zrobiłem pomocy

1. Data: 2006-04-07 20:46:26

Temat: co ja zrobiłem pomocy
Od: "Maciek" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!
wg zaleceń z ulotki citrosept, wypłukałem zatoki rozcieńczoną miksturą ,
moze dałem trochę za dużo kropel i teraz cała głowa mi pęka, pieką zatoki,
mam dreszcze i nie iwem co robić, jechac na pogotowie? wziąłem już środki
przeciwbólowe, i ponownei wypłukaem zatoki samą solą fizjologiczną ale nie
pomogło- co mam zrobic, bo zaraz zwariueję ....

dzięuję Maciek

2. Data: 2006-04-07 20:55:48

Temat: Re: co ja zrobiłem pomocy
Od: "jowisz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwbólowe, i ponownei wypłukaem zatoki samą solą fizjologiczną ale nie
> pomogło- co mam zrobic, bo zaraz zwariueję ....

mam nadzieje ze to prowokacja :)

3. Data: 2006-04-07 21:07:54

Od: "Maciek" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jowisz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> mam nadzieje ze to prowokacja :)

nieeeee naprawdę :

http://www.apteka.hg.pl/3citros.php

CHOROBY NOSA I ZATOK

Zapalenie zatok ? płukanie nosa: 3 krople na 100 ml lekko ciepłej,
przegotowanej wody. Zakraplać po kilka kropli do nosa przy odchylonej
głowie. Poruszać nią; dobrze wydmuchać nos

4. Data: 2006-04-07 22:04:04

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> [...]
>

> SKUTKI UBOCZNE
>
> Podane powyżej sposoby dawkowania w różnych schorzeniach oparte są na wieloletnich
doświadczeniach. Odstępstwa od tego schematu nie stwarzają jednak zagrożenia dla
zdrowia pacjenta, ponieważ nawet stukrotne przedawkowanie ekstraktu nie powoduje
wystąpienia niebezpiecznych objawów.

> U osób uczulonych na owoce cytrusowe może wystąpić reakcja alergiczna; w takim
przypadku ekstrakt należy przyjmować w minimalnych ilościach (jedna kropla
dziennie), a potem stopniowo zwiększać dawkę.

> U chorych na cukrzycę poziom cukru we krwi może ulec nieznacznemu obniżeniu; często
też spożywanie ekstraktu zmniejsza bezpodstawne poczucie łaknienia.

> Osoby przyjmujące niektóre rodzaje leków, zwłaszcza glikozydy i inne leki
nasercowe, leki na nadciśnienie, powinny zachować ostrożność przy ich stosowaniu,
ponieważ ekstrakt z grejpfruta, (jak i sam sok) powoduje wzmożenie wchłaniania
niektórych leków. W razie wątpliwości należy skonsultować się z lekarzem.

> http://www.apteka.hg.pl/3citros.php
!

Zadzwoń do rodziny!

5. Data: 2006-04-07 22:28:27

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> !
>
> Zadzwoń do rodziny!
i skontaktuj się z lekarzem

6. Data: 2006-04-07 22:30:52

Od: "Maciek" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> !
>
> Zadzwoń do rodziny!

jest mi minimalnie lepiej, al enawet sobie nie wyobrażacie jaki to ból, nos
zatkany, leci i z nosa i tyłu po gardle, do tego atakai kaszlu i flegma w
płucach nie wiem skąd, oczy we łzach,ból rozrywający głowę, do tego bóle
ucha i wszystko nagle na raz łącznie z gorączką, rany już tego wiecej nie
zrobię, musiałem dać za dużo kropli, nie sądziłem,że aż takie skutki będzie
miało

7. Data: 2006-04-08 10:11:11

Od: "Maciek" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dzisiaj po płukaniu zatok, jestem chory ! jak to możłiwe?

normalnie tak jak przy zapaleniu zatok, gorączka, bóle głowy i uszu, a
przeciez miało byc lepiej.

nie wiem jak wy płuczecie te zatoki, ale jeśłi za każdym razem miałbym być
chory to chyba nic nie zadziała

8. Data: 2006-04-08 18:32:11

Od: "Guzik" <...@i...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem jak wy płuczecie te zatoki, ale jeśłi za każdym razem miałbym być
> chory to chyba nic nie zadziała
a było słuchać Trapeza... moczem zatoki płukać , moczem a nie jakimś
citroseptem... sory ale nie mogłem sie powstrzymać :-) pozdrawiam Paweł....

9. Data: 2006-04-10 00:51:30

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ucha i wszystko nagle na raz łącznie z gorączką, rany już tego wiecej nie
> zrobię, musiałem dać za dużo kropli, nie sądziłem,że aż takie skutki

To może jednak to działa, tylko byłeś porządnie "zaczopowany"? Być może też
dałeś za duże stężenie. Ogólnie nawet ze srodkami naturalnymi trzeba uważać.
Jeśli ci pomoże - to ja bym jeszcze kiedyś spróbowała - oczywiście bardziej
ostrożnie. Jak będziesz mógł napisz jak dojdziesz do siebie jakie płukanie
owo odniosło efekty:P

Pozdrawiam,
Akulka (mama nadzieję, że dziś się już czujesz dobrze)

kłujacy ból w klatce piersiowej?
no to teraz szczerze o co mi chodzi...
błona w ustach
rehabilitacja po artroskopii